برترین ساعات برای شروع سفرهای نوروزی

به گزارش افق بسطام، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود با توجه به این که اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح است ، مسافران نوروزی بهتر است با آگاهی از این موضوع ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

برترین ساعات برای شروع سفرهای نوروزی

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور گفت طی شبانه روز گذشته، اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

این اطلاعیه یادآور شده است که کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1739 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 9/3 درصد افزایش را نشان می دهد. بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین 13 درصد گزارش شده است.

طبق همین گزارش براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع که درطرح محدودیت های ترافیکی نوروز اعلام شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

این سازمان دربیانیه مورخ 94/12/28 خود یادآور شده است که آزادراه قزوین - کرج ، آزادراه کرج - تهران بعلاوه آزادراه کرج - قزوین و آزادراه تهران - کرج محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته بوده اند. آزادراه های تهران - قم ، تهران - ساوه و نیز تهران - قم ، تهران - شهریار و راستا پاکدشت - تهران نیز در 24 ساعت گذشته بیشترین بار ترافیکی را داشته اند.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1790

به "برترین ساعات برای شروع سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ساعات برای شروع سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید