تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار با استقامت وزارت تعاون رقم خورده است

به گزارش افق بسطام، بهادری جهرمی گفت: ایجاد تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار یکی از مواردی است که وزارت تعاون در انجام این اقدام پیچیده، عملکرد بسیار موفقی داشته است.

تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار با استقامت وزارت تعاون رقم خورده است

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، آیین افتتاحیه برگزاری نمایشگاه دستاورد های شش ماهه وزارت مردم با حضور حجت اله عبدالملکی عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز شنبه هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این مراسم اظهار کرد: وزارت مردم یا همان وزارت کار یک تعاون مردمی را ایجاد کرده است که در بسیاری از عرصه ها پیشرو بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: تسهیل صدور مجوز های کسب و کار یکی از مواردی است که وزارت تعاون در انجام این اقدام پیچیده، عملکرد بسیار موفقی داشته است.

سخنگوی دولت گفت: استقامت در مقابل بسیاری از سنگ هایی که به سمت وزارت تعاون در حل معضل اشتغال پرتاپ می شود در راه حل مسائل مردمی است و این وزارتخانه استقامت خوبی در رفع مسائل و تسهیل صدور مجوز های کسب و کار بسیار خوب و اثر بخش بوده است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: دولت مردمی فعلی و همچنین وزارت تعاون در حل مسائل حوزه اشتغال بسیار جدی هستند و در تلاش اند تا معضل بیکاری را رفع کنند.

وی یادآور شد: آینده کشور ما ایران در گروی نتیجه میز مذاکرات نیست و در گروی کار و تلاش جامعه ایرانی و استفاده از ظرفیت قابل توجهی که در بین جوانان نخبه ایرانی وجود دارد و همچنین در گرو توجه به شرایط کارگران ایرانی است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: در خصوص توجه به زیست بوم اشتغال، اصلاح نظام مدیریت شرکتی و اصلاح نظام صندوق های بازنشستگی گام های خوبی برداشته شده است و اقدامات شش ماهه گذشته ما را نسبت به تحقق اهداف تعیین شده در دولت مردمی امیدوار کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1856

به "تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار با استقامت وزارت تعاون رقم خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار با استقامت وزارت تعاون رقم خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید