جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی های قزوین

به گزارش افق بسطام، صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در تازه ترین دور از مزایده های خود بناهای تاریخی کاروانسرای مهر سبزوار در استان خراسان رضوی و خانه بهروزی های قزوین را به مزایده گذاشت.

جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی های قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، کاروانسرای مهر با هزینه مرمت 3میلیارد تومان، مدت طراحی و مرمت 24 ماه، مدت قرارداد 21 سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ 12میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

خانه بهروزی ها نیز با هزینه مرمت 540میلیون تومان به اضافه 660میلیون تومان دیون بنا، مدت طراحی و مرمت سه ماه، مدت قرارداد هفت سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ 20میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

کلیه واجدین صلاحیت و درخواست نمایندگان از تاریخ نشر آگهی این مزایده ها که امروز و فردا در روزنامه ایران منتشر می گردد، باید اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا و شماره تلفن 33992016-021 یا پایگاه اینترنتی صندوق احیا یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات دریافت نمایند و حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 15/4/98 مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت نمایند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه 98/4/16 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا خواهد بود .

تاریخ گشایش پاکت ج روز یکشنبه مورخ 98/4/23 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده نهایی اعلام می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت chre.ir یا آگهی صفحه 10 امروز روزنامه ایران مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 197

به "جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واگذاری کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید