حدود یک پنجم شهروندان آلمانی توانایی تامین هزینه رفتن به مسافرت را ندارند

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: بر اساس گزارش فقر اداره آمار آلمان، حدود یک پنجم شهروندان آلمانی در معرض فقر و محرومیت قرار داشته و توانایی تامین هزینه رفتن به مسافرت در تعطیلات را ندارند.

حدود یک پنجم شهروندان آلمانی توانایی تامین هزینه رفتن به مسافرت را ندارند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور چارتر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از میتل دویچه سایتونگ، بر اساس گزارش ادراه آمار فدرال آلمان بسیاری از مردم این کشور نمی توانند برای روزمره خود هزینه زیادی نمایند.

بر این اساس یک سوم جمعیت آلمان نمی توانند از پس هزینه های غیر منتظره بیش از 940 یورو بر آیند. از هر پنج آلمانی یک نفر (22 درصد) از دلایل اقتصادی از مسافرت در تعطیلات انصراف می دهند.

اداره آمار آلمان روز سه شنبه در شهر ویسبادن آلمان این گزارش را منتشر کرد. این آمارها بر اساس تحقیقات سبک زندگی در اروپا در سال 2012 (EU-SILC) به دست آمده است. بر این اساس تقریبا از هر پنج شهروند آلمانی یک نفر در معرض فقر و محدودیت اجتماعی قرار گرفته است.

با این حال آلمان در مقایسه با اتحادیه اروپا شرایط خوبی دارد. بیش از 40 درصد شهروندان اتحادیه اروپا نمی توانند هزینه های بالای ناگهانی ضروری یا هزینه های مربوط به تعمیرات را از جیب خودشان پرداخت نمایند. بیش از یک سوم آن ها پول کافی برای رفتن به سفر حداقل یک هفته ای را ندارند.

اخیرا یک وعده غذایی کامل در هر روز که شامل گوشت، ماهی یا سبزیجات باشد برای شهروندان اروپایی در روز امکان پذیر نیست. حدود 7.8 درصد جمعیت آلمان نمی توانند هزینه خرید یک اتومبیل را تامین نمایند. این در حالی است که در سال2008 ، 5.1 درصد قادر به این امر نبودند. حدود 4.8 درصد از خانواده های آلمانی قادر به پرداخت اجاره و صورتحساب های مصرفی خود در سر وقت نیستند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 556

به "حدود یک پنجم شهروندان آلمانی توانایی تامین هزینه رفتن به مسافرت را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود یک پنجم شهروندان آلمانی توانایی تامین هزینه رفتن به مسافرت را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید