خبرنگاران رصد سلامت مسافران در پایانه های بوشهر مداوم انجام می گردد

به گزارش افق بسطام، بوشهر- خبرنگاران- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان بوشهر گفت: رصد سلامت مسافران در پایانه های این استان بصورت مداوم به وسیله این سامانه استعلام می گردد.

خبرنگاران رصد سلامت مسافران در پایانه های بوشهر مداوم انجام می گردد

مهدی شهابی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: از زمان اتصال شرکت های مسافربری جاده ای بوشهر به این سامانه تا به امروز سلامت 9 هزار و 506 نفر استعلام شده است که براساس نتایج این استعلام ها هیچ مورد مثبتی از مبتلا به ویروس کرونا در میان مسافران نبوده است.

وی اضافه نمود: بر اساس آمارها، همه 38 شرکت حمل و نقلی فعال در استان بوشهر، پیش از صدور بلیت، سلامت متقاضی را از لحاظ ابتلا به کرونا آنالیز نموده اند و این عملکرد به طور مداوم از سوی معاون حمل و نقل کنترل و نظارت می گردد.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و راهداری جاده ای استان بوشهر ادامه داد: استعلام شرایط سلامتی مسافران در پایانه های مسافربری همچنان ادامه دارد و محدود به اعمال محدودیت های 2 هفته نخست آذر ماه نمی گردد.

شهابی یادآور شد: شرکت های مسافربری جاده ای، دریایی و هوایی این استان از روز دوشنبه به سامانه استعلام از شرایط سلامت مسافران متصل شده اند و ملزم هستند قبل از صدور بلیت با استفاده از کد ملی مسافران سلامت یا ابتلای آنها را استعلام و در صورت بیمار بودن فرد از ارائه بلیت به او خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1175

به "خبرنگاران رصد سلامت مسافران در پایانه های بوشهر مداوم انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رصد سلامت مسافران در پایانه های بوشهر مداوم انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید