خرید آپارتمان در اندیشه با امکانات باورنکردنی در حومه پایتخت

به گزارش افق بسطام، خرید آپارتمان در اندیشه شاید اصلی ترین گزینه برای خرید و سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد باشد...

خرید آپارتمان در اندیشه با امکانات باورنکردنی در حومه پایتخت

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

خرید آپارتمان در اندیشه شاید اصلی ترین گزینه برای خرید و سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد باشد ولی در این مطلب قصد داریم به شما کاربری که در این زمینه و بازار املاک دانش و آگاهی کمتری دارید بیشتر شرح دهیم و شما را با این فرصت استثنایی در حومه استان تهران آشنا کنیم.

خرید آپارتمان در اندیشه

شهر اندیشه در غرب استان تهران ، جنوب شرق استان البرز و شمال شهرستان شهریار واقع شده است. بسیاری از افراد که به دنبال خرید و فروش املاک و سرمایه گذاری در این زمینه هستند شاید با شنیدن نام اندیشه به این فکر نمایند که این شهر در حومه استان تهران واقع شده است که این مسئله نیز باعث میشود تصور آن ها نسبت به امکانات این شهر کاملا اشتباه شکل بگیرد. این مسئله که شهر های حومه تهران امکانات کمتری نسبت به شهر تهران دارند میتواند کاملا اشتباه باشد و شهر اندیشه در اثبات این اشتباه نقش بسیار ویژه ای داشته است. این شهر با این که در حومه تهران واقع شده است ولی با امکانات و خدمات رفاهی و اجتماعی بسیاری که دارد جدا از اینکه با اکتفا به نظر ساکنین تمامی امکانات مرکز شهر تهران را دارد، در سال گذشته نیز به عنوان شهر دوم ایران از نظر خدمات رفاهی و اجتماعی شناخته شد.

پس با توجه به این مطلب گفته شده شاید برای شما نیز جذاب باشد که این امکانات چه مواردی هستند که میتوانند تمام احتیاج ساکنین را در این منطقه رفع نمایند و ما برای اینکه شما نیز از این امکانات آگاه شوید توصیه میکنیم که سری به مجله تخصصی مسکن کیان بزنید تا بتوانید به طور مفصل تمام این موارد و نکات شهر اندیشه را مورد مطالعه قرار دهید. خرید آپارتمان در اندیشه به دلیل همین امکانات ویژه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به جرات میتوان گفت آپارتمان ها و املاک این شهر میتوانند با املاک و آپارتمان های مناطق مرکزی و شمال شهر تهران رقابت نیز داشته باشند. وقتی شما میتوانید با هر رنگ و سلیقه ای و حتی با هر توانایی اقتصادی در این منطقه اقدام به خرید ملک کنید یعنی این منطقه با دیگر مناطق مورد نظر شما فرقی دارد.

تنوع بسیار زیاد در بازار املاک اندیشه

شهر اندیشه از نظر تنوع و تفاوت در بین آپارتمان و املاک بسیار معروف است و به عنوان مثال به آپارتمان های کمتر از چهل متر با پارکنیگ اختصاصی اشاره میکنیم که قطعا در هیچ کجای ایران همچین مواردی نخواهید یافت. آپارتمان در اندیشه از 30 متری تا بالای 200 متر با امکانات مشابه و متفاوت موجود است و همین باعث جذابیت بیش از اندازه این منطقه برای خانواده هایی است که با توانایی های اقتصادی مختلف به دنبال خانه دار شدن هستند ولی توان خرید ملک در محله های مرکزی تر تهران را ندارند. ساخت و ساز های 20 سال اخیر در این شهر بسیار مهندسی بوده است از ابتدای کار ساختمان های این شهر با بهترین طرح های زمان خود ساخته شده اند و مهندسی بودن این ساختمان ها و امکانات آن ها بسیار حائز اهمین است.

آپارتمان در اندیشه به صورت فراوان یافت میشود که باید توجه کنید در حال حاضر چند سالی میشود که اندیشه به محل فعالیت رجحانن سازندگان و برند های معروف ساخت و ساز در استان تهران تبدیل شده است. سازندگانی که در محله های شمال شهر تهران چندین سال فعالیت داشته اند و سازه های بسیار معروفی در این مناطق ساخته و تحویل خریداران داده اند و در سال های گذشته با آنالیز های کارشناسانه تشخیص داده اند که در شهر اندیشه فعالیت داشته باشند و این تشخیص آن ها نیز در فرایند ساخت و ساز و امکانات آپارتمان های این شهر تاثیر بسزایی داشته است.

قیمت آپارتمان در اندیشه

همانطور که گفته شد تنوع بسیار زیادی در املاک این منطقه وجود دارد که شما با توجه به هر تنوع اقتصادی میتوانید اقدام به خرید ملک و آپارتمان کنید. با امکاناتی که در بالا در خصوص آن ها صحبت کردیم و رجحان شهر اندیشه نسبت به دیگر شهر های حومه تهران شاید تصور کنید قیمت آپارتمان در این منطقه بسیار بالا باشد ولی باید به اطلاع شما برسانیم که یکی از مهم ترین رجحان های این منطقه و آپارتمان های آن نسبت به مناطق دیگر حومه و محله های مرکزی و شمال شهر تهران همین است که با وجود چنین امکاناتی در رجحان که در آن وجود دارد از نظر قیمت بسیار مناسب تر از دیگر مناطق میباشد و حتی با وجود رقابت از نظر کیفیت و طراحی در با ساختمان های شمال شهر تهران ، از نظر قیمت حتی از املاک مناطق جنوبی تهران نیز قیمت پایین تری املاک در اندیشهخواهید یافت.

نمایندگی انحصاری رجحان سازندگان آپارتمان در اندیشه

این سازندگان که در بالا به آن ها اشاره داشتیم در این شهر برای فروش و ارائه کار خود نمایندگانی را واسطه خود و خریداران قرار داده اند تا به شکل بهتری بتوانند با مشتریان در ارتباط باشند. مسکن کیان نمایندگی انحصاری رجحانن سازندگان و برند های اول ساخت و ساز در شهر اندیشه میباشد که با فعالیت نزدیک به دو دهه توانسته است با صداقت و فعالیت حرفه ای نقش خود را در این زمینه بسیار عالی و موثر ایفا نماید. شما چقدر با این دفتر املاک در غرب استان تهران آشنایی دارید؟

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می توانید با توجه به شرایط اقتصادی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه نموده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک واحد آپارتمان بسیار مناسب برسید و تجربه ای بی نظیر را در زمینه خرید آپارتمان در اندیشه تهران تجربه کنید. مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری رجحانن سازندگان و فروشندگان اندیشه می باشد. و همینطور بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در اندیشه که با مشاورین حرفه ای و با تجربه خود آماده ارائه هر گونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می باشد .

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 994

به "خرید آپارتمان در اندیشه با امکانات باورنکردنی در حومه پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در اندیشه با امکانات باورنکردنی در حومه پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید