خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: هفته اول رقابت های لیگ برتر از امروز آغاز می گردد که در حساس ترین بازی سپاهان، یکی از مدعیان قهرمانی، در خانه به مصاف مس رفسنجان می رود. با توجه به اینکه بازی فولاد - پرسپولیس به روز آدینه موکول شده، بازی امروز سپاهان با مس، مهم ترین بازی روز محسوب می گردد.

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگاران، فارغ از حساسیت های موجود در بازی نخست، به نظر می رسد این ملاقات شروعی برای سپاهانِ عصر نو است تا این بار فرصت قهرمانی را به راحتی از دست ندهد. این تیم اصفهانی فصل گذشته، تا آخرین هفته برای رسیدن به عنوان قهرمانی می جنگید، ولی نهایتا این کورس را به پرسپولیس واگذار کرد.

سال جاری، اما شرایط فرق نموده و سپاهان نه تنها پیروز به حفظ ستاره های کلیدی اش شده بلکه توانسته دو فوق ستاره باشگاه های پرسپولیس و استقلال، دو رقیب جدی شان در جهت قهرمانی، را هم از چنگ آن ها درآورد. گرفتن شهریار مغانلو نه تنها خط حمله سپاهان را تقویت کرد بلکه به ضعف خط حمله پرسپولیس منجر شد. همانطور که جذب مسعود ریگی از استقلال، نه تنها کمربند میانی سپاهان را نفودناپذیر نشان داده بلکه خط میانی استقلال را هم متزلزل نموده است.

سپاهان البته چندین خرید مهم دیگر از جمله فرشاد احمدزاده را هم داشته و در کنار تمدید قرارداد بازیکنانی مثل سروش رفیعی و سجاد شهباززاده، مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های این دوره لیگ برتر هستند. آن ها قرار است از همین امروز برای استقلال و پرسپولیس خط و نشان بکشند.

به گزارش خبرنگاران، سپاهان امروز سه شنبه از ساعت 18 میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1682

به "خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید