درمال اینفیوژن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

به گزارش افق بسطام، سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام این روزها زیاد درباره یک روش درمانی زیبایی و مراقبت از پوست به نام درمال اینفیوژن که ادعا می کند انقلابی در روش های درمانی پوست ایجاد کرده است صحبت می کنند. اما درمال اینفیوژن چیست؟ و آیا ارزش این همه تبلیغ را دارد؟

درمال اینفیوژن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

درمال اینفیوژن چیست؟ درمال اینفیوژن یک روش درمانی بدون جراحی برای پوست صورت با استفاده از یک ابزار بسیار کوچک به شکل اتوماتیک است که پوست را لایه برداری کرده و آلودگی های پوست را از بین می برد. سر این ابزار مجهز به یک صفحه الماس است (منافذ بسته را باز و خشکی پوست را از بین می برد) که درست وسط مکنده ای با فشار کم (سلول های مرده و آلودگی های پوست را از بین می برد) قرار گرفته است که وسط آن محفظه ای پر از سرم است که محلول را به پوست تزریق می کند. استفاده از این ابزار به مدت 20 دقیقه زمان می برد و در طول درمان هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. بر عکس تمام روش های لایه برداری که باعث قرمزی پوست می شوند بلافاصله بعد از درمال اینفیوژن بدون هیچ گونه التهاب و قرمزی روی پوست می توانید بیرون بروید.

درمال اینفیوژن به سه روش برای پوست مفید است:

این روش سلول های مرده و آلودگی های پوست را می گیرد و در عین حال پوست را لایه برداری کرده و سرمی را به پوست تزریق می کند که باعث احیای پوست می شود. متخصصین زیبایی محلول مورد استفاده در درمال اینفیوژن را با ترکیبی از موادی چون هیالورونیک اسید و ویتامین C برای نیازهای خاص پوست شما تولید کرده اند.

این روش می تواند جایگزین بسیار خوبی برای میکرودرمابراسیون باشد زیرا به خوبی پوست را لایه برداری کرده و محلول را به پوست تزریق می کند. همانطور که متخصصین زیبایی می گویند ترکیب لایه برداری و تزریق به طور همزمان باعث می شود سرم ها عمیق تر از روش های جداگانه به پوست نفوذ کنند. روش درمانی درمال اینفیوژن کاملا بدون درد است و مناسب انواع پوست ها می باشد.

با روش درمال اینفیوژن به چه نتایجی می رسیم؟ این روش بسیار آبرسان است و پوست را درخشان و حجیم می کند. به علاوه متوجه خطوط، چین و چروک و قرمزی کمتری روی پوست می شوید. به طور کلی این روش ظاهر و بافت پوست را تقویت می کند و حتی می تواند روش خوبی برای حجیم کردن لب ها به صورت موقتی باشد.

با درمال اینفیوژن چه زمانی به نتیجه می رسید؟ پاسخ کوتاه این است: بلافاصله بعد از درمان. بلافاصله بعد از درمان پوست صاف، حجیم و درخشانی خواهید داشت و از تمیزی پوست خود لذت می برید. بعد از 2 روز متوجه نتایج بهتری خواهید شد اما مثل تمام روش های درمانی دیگر اگر درمال اینفیوژن به طور منظم مثلا ماهی یک بار استفاده شود نتایج بهتری را از خود نشان می دهد.

حرف آخر: اگر به دنبال یک روش سریع و آسان و بدون درد برای زیبایی و درخشندگی پوست هستید درمال اینفیوژن می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این روش درمانی 30 دقیقه ای غیرتهاجمی علاوه بر فواید زیادی که در بالا اشاره شد باعث کاهش اندازه منافذ باز پوست می شود.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 375

به "درمال اینفیوژن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمال اینفیوژن چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید