دنیای سلفی مسافرتی و نکاتی درباره آن

به گزارش افق بسطام، امروزه بیشتر عکس هایی که از دیگران روی شبکه های اجتماعی میبینیم ،چیزی جز سلفی نیست. یکی از این موقعیت ها ،هنگام سفر و حضور در مکان های دیدنی ، آثار تاریخی و باستانی است. جدیدا کیفیت دوربین جلوی گوشی ها با دوربین پشتی برابری می نماید و داستان از جایی آغاز شد که در یک برنامه پربیننده تلویزیونی در آمریکا با دریافت یک سلفی دست جمعی ،سلفی دریافت را رواج داد. شاید خود ما هم در موقعیت های خاص، از سلفی دریافت استقبال کنیم. در واقع این نمونه ای از نمایش حس افراد در موقعیتهای مختلف است و دیگر نمی توان به سادگی گذشته از این پدیده فرار کرد. در واقع به نظر می رسد، سلفی دریافت قسمتی از زندگی مدرن امروزی را به خود اختصاص داده است. فعالیتی که همه رده های سنی، شغلی و اجتماعی را در برگرفته و هیچ محدودیتی نمی شناسد.

دنیای سلفی مسافرتی و نکاتی درباره آن

با جست و جوی واژه selfie در اینستاگرام، با 122 میلیون عکس سلفی روبرو می شوید. اما پیدا کردن سلفی ای که سوژه آن به خوبی در عکس افتاده باشد، کار سختی است. دلیل آن هم سخت بودن کنترل همزمان دوربین و ظاهرخود است.

.در ادامه مطلب چند نکته برای دریافت سلفی های بهتر در یک سفر به دور زمین، خلاقانه تر و جذاب تر به شما پیشنهاد می کنیم

1 . از زوایای مختلف سلفی بگیرید.

سرتان را به چپ و راست بچرخانید و در نمایشگر گوشی ببینید در کدام حالت جذاب ترید. معمولاً هر کدام از ما از یک سمت چهره جذاب تر به نظر می رسیم. بهتر است همواره سمت جذاب چهره خود را به سمت لنز متمایل کنید.

2.زیر نور مناسب بایستید.

در جایی قرار بگیرید که نور زیباتر و مناسب تری داشته باشد. اگر در داخل هستید نزدیک پنجره بایستید. نور زیبا مساوی است با سلفی زیبا.

3.با چیزهای جدید ژست بگیرید

اگر عینک جدید گرفته اید گزینه مناسبی برای سلفی است. رنگ مو یا مدل موی جدید بهترین زمان برای دریافت سلفی است.

4.کار جذابی انجام دهید.

هنگامی که در حال اجرا فعالیت خاصی هستید اقدام به دریافت سلفی کنید. هنگام غواصی در اقیانوس، سوار بر جت اسکی یا هر کاری که جذابیت عکس را بیشتر کند.

5.زینت آلات را از قلم نیاندازید!

استفاده از زیور آلات، کلاه ، یا هر آنچه که اختصاصاً از آن به عنوان وسایل زینتی استفاده می کنید را از قلم نیاندازید.

6. تکراری نباشید!

لبخند، اخم و … کاری کنید که از یکنواختی خارج شوید.

7. نمای تمام بدن بگیرید.

8.سریع ترین و ساده ترین راه برای فشردن دکمه شاتر را انتخاب کنید.

در آیفون این دکمه هم بر روی صفحه نمایش در دسترس است و هم کنار بدنه گوشی و با دکمه صدا می توانید عکس بگیرید. بهتر است در گوشی خود راحت ترین راه را انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 533

به "دنیای سلفی مسافرتی و نکاتی درباره آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای سلفی مسافرتی و نکاتی درباره آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید