دیدنی های سیه نا و جاذبه های تماشایی آن

به گزارش افق بسطام، سیه نا منطقه ای توریستی و باشکوه است که ویژه علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ است بسیاری از گردشگران ایرانی که هر ساله به ایتالیا سفر می نمایند از جاذبه های زیبای این شهر نیز بایدد می نمایند. در این شهر می توانید در بخش های مختلفی از آن بافت های تاریخی ارزشمند را مشاهده کنید این بافت تاریخی به طرز عجیبی توانسته تاریخ این منطقه را در خود حفظ کند بازدیدنمایندگانی که به این شهر تاریخی سفر می نمایند هر ساله تجربیات بسیار ویژه ای را کسب می نمایند و می توانند با یکی از مهم ترین بخش های تاریخ جهان آشنا شوند. سیه نا با وجود دیدنی های تاریخی خود اهمیت زیادی دارد بسیاری از گردشگران این شهر را با وجود کوچه های تاریخی و قدیمی آن به خاطر دارند این شهر در دوره های تاریخی مختلف نقش داشته است به ویژه در دوران امپراطوری روم که یکی از شهرهای باستانی و با اهمیت بوده است. این شهر دارای هتل های لاکچری است و به علت تلفیق بافت های تاریخی و مدرن در آن می توانید از زیبایی های ویژه آن بهره مند شوید. در ادامه این بخش شما علاقه مندان می توانید با جاذبه های تاریخی بیشتری از این شهر آشنا شوید.

دیدنی های سیه نا و جاذبه های تماشایی آن

دیدنی های مهم سیه نا کدام اند؟

شهر سیه نا با وجود قلعه های تاریخی خود و سربازخانه های قدیمی شناخته شده است این شهر باستانی در بخش های مختلفی از خود جاذبه های تاریخی و قدیمی را جای داده است اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید توصیه می کنیم تا از زیبایی های این شهر نیز دیدن کنید.

میدان دل کمپو :

یکی از پرهیاهو ترین مکان های دیدنی این شهر میدان دل کمپو است که یکی از برترین معماری غیرمذهبی در ساخت آن به کار رفته و می توان آن را یکی از برترین میادین اروپا از لحاظ معماری و گردشگری نامید. این میدان زیبا یکی از دیدنی های سیه نا است که در مرکز این شهر واقع شده است و برای مردم ایتالیا به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد. اگر قصد سفر به کشور ایتالیا و مسافرت به سیه نا را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این میدان زیبا بازدید نمایید. بعلاوه در اطراف دل کمپو کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید از غذاهای لذیذ و خوشمزه آن ها استفاده نمایید. این میدان در مناسب های مهم به عنوان محل اجتماعات مردمی این شهر شناخته می گردد و در مناسب های خاص مردم در آن حضور پیدا می نمایند.

کلیسای جامع سیه نا:

این کلیسا به عنوان یکی از قدیمی ترین ساختمان های این شهر و کشور ایتالیا شناخته می گردد که ساخت آن در سال 1215 شروع و در سال 1263 به خاتمه رسیده است. این کلیسای مهم به قرون وسطا تعلق دارد و از اهمیت بسیار ویژه ای برخورد است. این مکان هیجان انگیز یکی دیگر از دیدنی های سیه نا است که سالیان زیادی ست نام آن در لیست آثار یونسکو به ثبت رسیده و می درخشد. این ساختمان مهم برای مردم ایتالیا به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد و طول سال میلیون ها انسان از سراسر دنیا از آن بازدید می نمایند. در یک سمت از محراب این کلیسا نقاشی های زیبا و کتابخانه پیکولومینی قرار دارید و در سمت دیگر آن موزه اپرا، سنگاب غسل تعمید، سرداب و … وجود دارد که می تواند جالب توجه باشد.

جشنواره پالیو:

اگر می خواهید با یک جشنواره شگفت انگیز و تاریخی رو به رو شوید. این جشنواره در سال دوبار در تاریخ های دوم ماه جولای و شانزدهم ماه آگوست برگزار می گردد و هزاران نفر از این جشنواره دیدنی بازدید می نمایند. جشنواره تاریخی پالیو یکی از مشهورترین جشنواره ها در ایتالیا می باشد و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. اگر قصد سفر به ایتالیا و دیدن دیدنی های سینه نا را دارید این جشنواره در تاریخ های مشخص شده می تواند شما را مجذوب عظمت خود نماید. در این جشنواره بزرگ شرکت نمایندگان به مسابقه اسب سواری می پردازند که تیم های این مسابقات از شهرهای مختلف کشور ایتالیا به این جشنواره می آیند.

این شهر تاریخی یکی از دیدنی های ایتالیا برای گردشگران است اگر از خودتان می پرسید کدام مکان های دیدنی ایتالیا مجذوب کننده تر هستند می توانید به لینک مراجعه کنید و از جاذبه های بیشتری در این کشور دیدن نمایید. بسیاری از گردشگران با بازدید از نمایشگاه های این شهر می توانند بیشتر با فرهنگ و تاریخ این منطقه آشنا شوند اگر شما نیز از متقاضیان این جشنواره ها هستید می توانید در زمان مناسب به این منطقه سفر کنید جشنواره های موسیقی، جشنواره پالیو، اپرا قلعه منته ریگیونی، موزه های باستانی و … از پربازدیدترین جشنواره هایی هستند که می توانید از آن ها بازدید کنید و از این جشنواره ها تجربیات بسیار ویژه ای کسب می کنید. از دیگر جاذبه های توریستی در این شهر توریستی می توان به کتابخانه های تاریخی، کلیسای سن دومنیکو و … اشاره کرد که مجذوب کنندهیت زایدی دارند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1932

به "دیدنی های سیه نا و جاذبه های تماشایی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های سیه نا و جاذبه های تماشایی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید