رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار داشت: اختصاص یارانه در واگذاری غُرف نمایشگاه گردشگری پارس

به گزارش افق بسطام، شرکت توسعه گردشگری ایران و فارس در واگذاری غرف بخش صنایع دستی و بخش عمده ای از گردشگری، یارانه اختصاص داده و عملا رویکرد اصلی که تسهیل حضور در ارائه خدمات گردشگری بود، در نمایشگاه سال جاری ایجاد شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار داشت: اختصاص یارانه در واگذاری غُرف نمایشگاه گردشگری پارس

خبرنگاران : رئیس هیات مدیره شرکت توسعه جهانگردی ایران از اختصاص یارانه در واگذاری غرفه نمایشگاه جهانگردی پارس اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، پناهی در حاشیه برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی بیان نمود: شرکت توسعه جهانگردی ایران مجری توسعه زیرساخت های جهانگردی و توسعه جهانگردی در کشور است.

وی ادامه داد: ساختار این شرکت متشکل از شرکت های توسعه استانی است که شرکت توسعه جهانگردی فارس هم یکی از شرکت های پیشرو است.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه جهانگردی ایران اظهار داشت: یکی از روینمودهای این شرکت، برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی است که وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی این وظیفه را به شرکت توسعه جهانگردی محول نموده است که شرکت متبوع هم به وسیله شرکت های زیرمجموعه در استان ها متولی برگزاری نمایشگاه های جهانگردی است.

به گفته پناهی، برای اولین بار در فارس نیز نمایشگاه جهانگردی پارس و نمایشگاه ملی صنایع دستی به وسیله شرکت توسعه جهانگرد در دستور برگزاری نهاده شد که نسبت به سه سال گذشته از نظر وسعت دو برابر شده است.

وی بیان کرد: شرکت توسعه جهانگردی ایران و فارس در واگذاری غرف بخش صنایع دستی و بخش عمده ای از جهانگردی، یارانه اختصاص داده و عملا رویکرد اصلی که تسهیل حضور در ارائه خدمات جهانگردی بود، در نمایشگاه سال جاری ایجاد شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه جهانگردی ایران بعلاوه با بیان اینکه تعداد شرکت های هواپیمایی و غرف صنایع دستی در این نمایشگاه دو برابر سال گذشته است، توضیح داد: مهمترین هدف و رسالت ما که در این نمایشگاه دنبال می کنیم ارائه خدمات جهانگردی و عرضه خدمات جهانگردی مردم به مردم است.

پناهی اضافه نمود: برای اولین بار فضایی برای مذاکرات مجموعه های ارائه دهنده خدمات جهانگردی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه سال جاری برنامه خوبی برای حضور متقاضیان دریافت خدمات گرشگری از کشورهای دیگر انجام شد، گفت: سفارت سریلانکا در این نمایشگاه حضور دارد.وزیر پاکستان و تعدادی از شیوخ عرب نیز با رویکرد توسعه جهانگردی در حوزه سلامت حضور پیدا نموده اند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2125

به "رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار داشت: اختصاص یارانه در واگذاری غُرف نمایشگاه گردشگری پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار داشت: اختصاص یارانه در واگذاری غُرف نمایشگاه گردشگری پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید