راموس در صدر رده بندی گلزن ترین مدافعان حال حاضر فوتبال ملی

به گزارش افق بسطام، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا با گل هایی که در شب پیروزی خانگی ماتادورها مقابل اوکراین به ثمر رساند به رکوردی جدید دست پیدا کرد.

راموس در صدر رده بندی گلزن ترین مدافعان حال حاضر فوتبال ملی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، دو گلی که سرخیو راموس در بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین در ورزشگاه آلفردوی دی استفانوی شهر مادرید به ثمر رساند، نه تنها به ماتادورها برای کسب پیروزی 4 بر صفر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا کمک کرد بلکه با ثبت یک رکورد فردی برای او همراه بود.

راموس که گل نخستش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در این بازی شمار گل های ملی خود را به 23 مورد افزایش داد. از آخرین باری که کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید برای تیم ملی اسپانیا گلزنی کرد یک سال می گذشت، اما در بازی خانگی مقابل اوکراین او تنها دو دقیقه زمان نیاز داشت تا این طلسم را بشکند. این بیست و یکمین پنالتی متوالی راموس برای تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید بود که به گل تبدیل شد. همچنین با این گل راموس تعداد گل های خود در تیم ملی اسپانیا را به 22 مورد رساند و به رکورد دانیل پاسارلا مدافع سابق تیم ملی آرژانتین رسید. البته مدافع سابق آلبی سلسته این تعداد گل را در 70 بازی به ثمر رساند در حالی که راموس 22 گل خود را در 172 بازی ثبت کرده است.

راموس در دقیقه 29 دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و به این ترتیب با 23 گل به گلزن ترین مدافع حال حاضر بازی های فوتبال ملی تبدیل شد. همچنین این سومین بار در دوران بازی راموس بود که در یک بازی ملی دو گل به ثمر می رساند. او پیش از این یک بار در سال 2005 مقابل تیم ملی سن مارینو و بار دیگر سال 2017 مقابل روسیه در سن پترزبورگ این کار را انجام داده بود.

راموس در جدول رده بندی برترین گلزنان تاریخ تیم ملی اسپانیا هم صعود کرد و به آلفردوی دی استفانو اسطوره باشگاه رئال مادرید به عنوان هشتمین گلزن برتر تاریخ این تیم رسید. نفر بعدی که راموس می تواند به رکوردش برسد، امیلیو بوتراگنیو دیگر ستاره سابق رئال مادرید است که با 26 گل در رده هفتم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1026

به "راموس در صدر رده بندی گلزن ترین مدافعان حال حاضر فوتبال ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس در صدر رده بندی گلزن ترین مدافعان حال حاضر فوتبال ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید