کاناوارو: رویای سرمربیگری رئال مادرید و ایتالیا را دارم

به گزارش افق بسطام، اسطوره فوتبال ایتالیا از علاقه اش برای سرمربیگری تیم های رئال مادرید و آتزوری سخن گفت.

کاناوارو: رویای سرمربیگری رئال مادرید و ایتالیا را دارم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاناوارو که در دوران بازیگری اش در تیم هایی همچون ناپولی، اینتر، یوونتوس و رئال مادرید بازی کرد و در سال 2011 با پیراهن الاهلی امارات بازنشسته شد، در ادامه به سرمربیگری روی آورد و تا به امروز راهنمایی تیم های گوانجو اورگراند چین، النصر عربستان، تیانجین گوانجیان چین و در مقطع کوتاهی تیم ملی فوتبال چین را برعهده داشته است. او اما رویای سرمربیگری تیم های عظیمی از جمله تیم ملی فوتبال ایتالیا را در سر دارد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که اخیرا گوانجو اورگراند را به قهرمانی سوپرلیگ چین رساند، در گفت وگو با سایت اسپانیایی مادریدیستا رئال، گفت: کارم را به عنوان سرمربی روزی با رویای سرمربیگری تیم باشگاهی همچون رئال مادرید آغاز کردم. باید عظیم فکر کرد، بنابراین من به سرمربیگری رئال ماردید، تیم ملی فوتبال ایتالیا و یا باشگاهی عظیم در اروپا فکر می کنم.

کاناواروی 46 ساله جزو نسل طلایی فوتبالیست های ایتالیایی بود که پیروز شدند با ایتالیا به عنوان قهرمانی جام جهانی 2006 برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 814

به "کاناوارو: رویای سرمربیگری رئال مادرید و ایتالیا را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: رویای سرمربیگری رئال مادرید و ایتالیا را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید