مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از دید ونگر

به گزارش افق بسطام، سرمربی پیشین آرسنال دو تیم را مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا می داند.

مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از دید ونگر

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر که در سال 2018 پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت، و حالا به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال دنیا در فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) مشغول به کار است، در گفت وگو با شبکه رادیویی Europe 1 فرانسه گفت: هر روز می خواهم تمرین کنم، کاری که در تمام طول دوران زندگی ام انجام داده ام. من هر روز صبح چمن را بو می کردم و امروز بیشتر در محیط های اداری قرار دارم، بنابراین بدیهی است که احساس می کنم کمی در آنجا مزاحم هستم.

وی اضافه نمود: می خواهم کارآمدترین مرکز تجزیه و تحلیل در دنیا را در فیفا ایجاد کنم. می دانم که این کار بسیار جاه طلبانه است، اما شما خواهید دید که ما در جام دنیای 2022 تجزیه و تحلیل مسابقات را به شکلی انجام خواهیم داد که بسیار کارآمد خواهد بود. در حال حاضر در حال استخدام افراد زیادی در این زمینه هستم و فکر می کنم روشی که فوتبال را می بینیم هنوز جا برای پیشرفت دارد.

سرمربی پیشین آرسنال همچنین درباره مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گفت: وقتی شما مقابل تیمی همچون اتلتیکومادرید و آتالانتا بازی می کنید، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما به نظر من منچسترسیتی و پاری سن ژرمن با توجه به پتانسیلی که دارند، دو مدعی اصلی قهرمانی هستند.

ونگر توضیح داد: من فکر می کنم پاری سن ژرمن نسبت به سه یا چهار سال پیش کمی قدرتمندتر است. آنها حالا نسبت به چند سال اخیر تیمی کامل تر در تمامی پست ها هستند. ما نباید چین نگاه اشتباهی به پاری سن ژرمن داشته باشیم که آنها تا به امروز فاتح لیگ قهرمانان نشده اند و حتی رئال مادرید هم گاهی اوقات در حدود 10 تا 15 سال به قهرمانی در این رقابت ها نرسیده، اما سپس سه سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 970

به "مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از دید ونگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از دید ونگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید