راهنمایان گردشگری 39 کشور بهمن ماه مهمان همدان می شوند

به گزارش افق بسطام، مدیر کانون تورگردانان همدان از میزبانی تور راهنمایان گردشگری دنیا با عنوان کنوانسیون 2017 در همدان اطلاع داد و گفت: راهنمایان گردشگری 39 کشور بهمن ماه مهمان همدان می شوند.

راهنمایان گردشگری 39 کشور بهمن ماه مهمان همدان می شوند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا از تهران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بهنام افتخاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان گفت: کنوانسیون 2017 با کلیه اعضاء داوطلب همه ساله به یکی از کشورهایی که قبلاً نامزد دریافت میزبانی از این کنوانسیون شده است و با رأی گیری در شهر پراگ کشور چک در جلسه مجمع دنیای کنوانسیون راهنمایان تور مشخص می گردد.

وی بیان نمود: با توجه به اینکه کشور ایران بهمن ماه سال جاری میزبان 240 نفر از راهنمایان گردشگری از 39 کشور دنیا است استان همدان نیز در برنامه ای دو روزه میزبانی کنوانسیون دنیای تور گردانان گردشگری را بر عهده دارد.

وی اضافه نمود: برگزاری این کنوانسیون نقش مهمی در ارائه چهره مثبتی از استان دارد بر این اساس با برگزاری برنامه های مناسب از جمله تورهای بازدید از موزه ها و ابنیه تاریخی و همچنین پذیرایی مطلوب و برخورد مستقیم این راهنمایان با ظرفیت های گردشگری استان همدان، ذهنیت مثبتی را در آنها ایجاد می نماید که در جذب گردشگر مؤثر واقع می گردد.

وی توضیح داد: این راهنمایان از کشورهای مختلفی مانند، اتریش، فرانسه، یونان، تایلند، انگلستان و آمریکا هستند که در قالب کنوانسیون دنیای تور گردانان مهمان استان همدان می شوند بر این اساس اهمیت برگزاری این کنوانسیون به عنوان مهم ترین رویداد گردشگری ایران در سال 1395 بسیار بالا است.

مدیر کانون تور گردانان همدان تأکید کرد: کوشش داریم با همکاری دستگاه های اجرایی استان،از جمله استانداری همدان، شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مجموعه هتل های باباطاهر و انجمن راهنمایان گردشگری همدان به بهترین شکل ممکن از اعضاء کنوانسیون 2017 در همدان پذیرایی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 572

به "راهنمایان گردشگری 39 کشور بهمن ماه مهمان همدان می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایان گردشگری 39 کشور بهمن ماه مهمان همدان می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید