راهنمای خرید لاک ناخن

به گزارش افق بسطام، لاک ناخن از جمله وسایل آرایشی است که برای خانم ها کاربرد روزانه دارد و منحصر به رویدادهای خاص و مهمانی ها نمی شود. به همین علت انتخاب لاک ناخن مناسب، نیاز به دقت و تنوع محصول دارد.

راهنمای خرید لاک ناخن

تیمچه مارکت نه تنها این تنوع محصول گسترده را برای مشتریان خود فراهم می کند، بلکه با برقراری ارتباط با بهترین فروشندگان بازار تهران بهترین برندهای لاک ناخن را برای مشتریان خود آماده کرده است.

ویژگی دیگر مجموعه لاک ناخن ارائه شده در تیمچه مارکت قیمت مناسب و رعایت تمام استاندارها است.

مجموعه لاک ناخن های تیمچه مارکت، هم چون دیگر محصولات این فروشگاه، به علت ارتباط مستقیم با فروشندگان اصلی این محصولات در بازار تهران قیمت بسکمک مناسبی دارند.

ویژگی دیگری که می تواند شما را به خرید از تیمچه مارکت ترغیب کند، پشتیبانی قوی این فروشگاه اینترنتی است.

تیمچه مارکت تلاش کرده با پشتبانی گسترده از مشتریان و فروشندگان خود تجربه ای متفاوت را برای آنان رقم بزند.

دلیل این تجربه متفاوت را می توان هدف خاص تیمچه مارکت دانست. به گفته مدیران تیمچه مارکت، این فروشگاه اینترنتی می خواهد ثابت کند که خرید اینترنتی می تواند تجربه بهتری از خرید حضوری باشد.

اگر قصد خرید لاک را دارید رعایت نکات زیر می تواند به شما کمک کند.

محصول معتبر بخرید

لاک ناخنی بخرید که معتبر باشد. این به آن معنا است که لاک ناخن شما، باید از وزارت بهداشت مجوز داشته باشد و توسط مراجع معتبر تایید شده باشد. هر چند لاک ها قاچاق ارزان تر و به صرفه تر هستند، اما می توانند فاسد، تاریخ گذشته و تقلبی باشند.

غلظت مناسب

حواستان باشد! لاک ناخنی را بخرید که نه بیش از اندازه غلیظ و نه بیش از اندازه رقیق باشد. اگر لاک بیش از اندازه غلیظ باشد، زمان زیادی برای خشک شدن می برد و روی ناخن برجسته و دارای برآمدگی و فرورفتگی می شود. در مقابل اگر لاک ناخن رقیق باشد، شما مجبور می شوید برای رنگ دریافت ناخن خود چند بار لاک بزنید.

خوش بو و خوش فرم باشد

به طور خلاصه لاک ناخن بعد از استفاده نباید خشک یا دون دون شود، نباید بوی بدی بدهد و نباید باعث آسیب به ناخن شما شود. لاک بی کیفیت نه تنها به ناخن و پوست شما آسیب می زند، بلکه با بوی ناخوشایند می تواند باعث آسم شود.

به سادگی پاک شود

همان قدر که ماندگاری یک لاک مهم است، سادگی پاک شدن آن هم اهمیت دارد. سخت پاک شدن یک لاک می تواند باعث آسیب رسیدن به ناخن شما شود.

به صرفه باشد

توجه به مد روز، مهم است. تهیه برند مناسب هم اهمیت دارد. با این وجود، مسائل اقتصادی هم در تهیه وسائل آرایش بسیار مهم هستند. سعی کنید اسیر مد و برند خاصی نشوید و هزینه بی فایده بابت این موارد پرداخت نکنید. اولویت با کیفیت است.

تمام لاک ناخن های موجود در فروشگاه تیمچه مارکت از بهترین فروشندگان تهیه شده اند تا بتوانند واجد این شرایط باشند. به همین علت شما می توانید با خرید از این فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به استرس و نگرانی بهترین لاک ناخن های بازار را با بهترین قیمت تهیه کنید.

انواع لاک ناخن

امروز در بازار طیف متنوع و متفاوت از لاک های ناخن به چشم می خورد. در ادامه، چند نمونه از مرسوم ترین لاک های ناخن را مرور می کنیم.

لاک ناخن کلاسیک

همان لاک ناخن های معمولی و روزمره ای است که از محیط کار تا مهمانی به کار شما می آید. نکته قوت این لاک ها، سادگی کار با آن ها است. این لاک ها نیازی به مراقبت و دقت خاصی ندارند و تنوع خوبی را به شما ارائه می دهند. ویژگی مشترک این لاک ها، صاف یا تخت بودن روی ناخن است.

بیس کُت

ویژگی بیس کت این است که قبل از لاک ناخن اصلی، به عنوان زیر سازی رو ناخن زده می شوند. با وجود بیس کت ناخن شما سالم، شفاف و صیقلی باقی می ماند. این لاک ها بی رنگ هستند و وظیفه زیر سازی را به عهده دارند.

تاپ کُت

تاپ کت دقیقا وظیفه ای برعکس بیس کت دارد. تاپ کت روی لاک اصلی زده می شود و وظیفه آن حفظ سلامت ناخن، جلوگیری از شکنندگی و حفظ شفافیت و درخشندگی لاک است.

لاک ژلی

این لاک را می توان نسل جدید محصولات مرتبط با ناخن دانست. این لاک به مدت دو هفته روی ناخن دوام می آورد و مثل روز اول درخشان و خوش رنگ باقی می ماند. برای زدن این لاک، به دستگاه ماورا بنفش نیز دارید. دو نکته درباره لاک های ژلی قابل توجه است. نکته اول این است که زدن این لاک مهارت می خواهد و از کار هرکسی نیست. نکته دوم این است که لاک های ژلی، به سختی از روی ناخن پاک می شود و به حوصله زیادی نیاز دارد.

لاک نئونی

این لاک ها را می توان، لاک های کلاسیک شب تاب دانست. لاک های نئونی از رنگ های گرم تا مات را شامل می شوند و بسیار شبیه لاک های کلاسیک هستند. تنها تفاوت این لاک ها درخشش نئون گونه آن ها در شب است.

لاک مغناطیسی

لاک های مغناطیسی هم از جمله گزینه های پرطرفدار بازار است. این لاک مثل لاک های کلاسیک روی ناخون زده می شود. بعد از آن با استفاده از آهنربای داخل این لاک، می توان نقش های متفاوتی به آن داد. توجه داشته باشید که کار با این لاک به اندکی مهارت نیاز دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1217

به "راهنمای خرید لاک ناخن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لاک ناخن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید