راهنمای خرید نوشت افزار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

به گزارش افق بسطام، لوازم تحریر خوب آموزش خوبی را نیز به همراه دارد! دانش آموزانی که از لوازم تحریر خوب استفاده می نمایند به طور یقین از فرایند یادگیری لذت می برند. لوازم التحریر خوب راحتی و جریان خاصی در نوشتن و انجام فعالیت های درسی دارد که نه تنها لذت بخش است بلکه باعث ایجاد جذابیت در فرایند یادگیری مطالب درسی می گردد.

راهنمای خرید نوشت افزار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

لوازم تحریر ابزاری جدایی ناپذیر برای دانش آموزان و دانشجویان است به همین دلیل ضروری است که بعضی از ویژگی های اصلی آنها را که نشان دهنده کیفیت بالا و استاندارد محصول است؛ بدانیم. به طور مثال مداد با کیفیت خوب دارای مغزی یا همان گرافیتی است که شنماینده نیست و مغزی آن مقاوم در برابر فشار است؛ همچنین نرم و روان می نویسد و بدنه آن از چوب صاف و یکپارچه فراوری شده است. پاک کن ها نباید خیلی سخت و یا خیلی نرم باشند و با ایجاد کمترین ضایعات بدون ایجاد پارگی در کاغذ سطح آن را پاک نماید. در مورد مداد تراش نیز باید دارای تیغه های تیز باشد تا به راحتی بتوان مداد را با آن تراشید. اتوماتیک و روان نویس باید دارای جریان ثابت جوهر به همراه چسبندگی خوب باشند تا بر روی سطح کاغذ نشسته و پخش نشود همچنین طراحی بدنه آن باید به گونه ای باشد که در طولانی مدت دست را خسته ننموده و به راحتی قابل نگهداری در دست باشد.

دفتر باید دارای صحافی مناسب باشد همچنین دارای جلد با ضخامت مناسب تا از مچاله شدن کاغذ جلوگیری نماید. کاغذ دفاتر نباید براق و یا داری بافت خشن باشند و ضخامت کاغذ باید به اندازه ای باشد که در صفحات زیرین اثری ایجاد نشود و یا جوهر روان نویس به پشت کاغذ منتقل نشود!

ویژگیهای مداد رنگی مناسب برای دانش آموزان

مداد رنگی یکی از مناسب ترین ابزارها برای نقاشی دانش آموزان است. استفاده از مداد رنگی برای اثر گذاری به فشار زیادی احتیاج ندارد و حداقل خطر را برای آنها دارد. یکی از کاربردهای اصلی مداد رنگی استفاده از آن در فعالیت های هنری و پروژه های علمی در مدرسه است. برای انتخاب یک مداد رنگی مناسب باید به بعضی از ویژگی های آن توجه داشته باشیم.

  • ماندگاری:

ماندگاری و دوام به معنای توانایی مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی است. در محیط کلاس ممکن است مداد رنگی بر روی زمین انداخته شود و حتی بر روی آن پا گذاشته شود و یا جویده شود و یا موارد دیگر! به همین دلیل داشتن یک مداد رنگی که بتواند این سایش غیر متعارف را کنترل کند بسیار مهم است.

  • ساختار و طراحی بدنه:

بدنه ارگونومیک 6 وجهی یا 3 وجهی برای جلوگیری از خستگی دست و سُر نخوردن مداد در بین انگشتان بسیار مناسب تر است و البته برای قرار دریافت بر روی سطح میز نیز ثبات و پایداری بهتری دارند. همچنین استفاه از چوب با کیفیت که برای پوشش بدنه استفاده شده است به دلیل سازگار بودن با محیط زیست حائز اهمیت است. مورد بعد استفاده از مواد رنگی غیر سمی برای رنگ بدنه است که در اثر تماس با دست و یا حتی جویدن ایجاد حساسیت و مسمومیت ننماید.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

  • هزینه:

یکی از مهم ترین معیارهایی که به خصوص والدین به آن توجه می نمایند هزینه خرید مداد رنگی است که با توجه به معیارهایی که پیش تر به آن اشاره شد مهم است که هزینه مناسب و متعارفی برای خرید یک بسته مداد رنگی استاندارد و مطلوب صرف شود.

ویژگیهای روان نویس مناسب

روان نویس قلمی با کیفیت نوشتاری بین خودنویس و اتوماتیک است. روان نویس ها برای نوشتن سریع مانند جلسات امتحان و یا یادداشت برداری در جلسات آموزشی و کاری بسیار مناسب هستند چرا که به فشار بسیار اندکی برای اثرگذاری قلم بر روی کاغذ احتیاج است در نتیجه دست خسته نمی شود!

ضروری است در هنگام خرید روان نویس چند نکته را بخاطر داشته باشید. جریان آزاد جوهر در روان نویس آن را مستعد ایجاد لکه بر روی سطح کاغذ می نماید پس بسیار مهم است که جوهر روان نویس قابلیت خشک شوندگی سریع داشته باشد. یکی از مزایای بعضی از روان نویس های امروزی داشتن مغزی یدک و قابلیت شارژ مجدد آن با هزینه ای اندک است!

بطور معمول روان نویس های مرغوب با قطر نوشتاری مختلف فراوری و عرضه می گردند که از 0.1 میلیمتر تا 1.4 میلیمتر را شامل می شود تا هر شخص بسته به کاربرد آن روان نویس مناسب را خریداری نماید. روان نویس های ضخیم نویس مناسب امضاء هستند و روان نویس های نوک سوزنی و یا نوک نمدی مناسب رسم خطوط ظریف و یکدست!

لاک غلط گیر مناسب برای دانش آموزان چیست

یکی از دغدغه ها برای دانش آموزان و دانشجویان در هنگام انجام تکالیف آموزشی و علمی نگرانی از اشتباه در نوشتار و رسم است! لاک غلط گیر وسیله مناسب و کاربردی است که بواسطه آن می توان به سرعت حتی کوچکترین اشتباهات را نیز تصحیح کرد. ماده ای سفید رنگ با قدرت پوشانندگی بالا که در چند نوع قلمی، نواری و ظرفی به همراه یک برس عرضه می شود.

نمونه قلمی لاک غلط گیر با نوک فلزی به شما این امکان را میدهد که میزان پوشش لاک را کنترل نموده و با ظرافت کوچکترین موارد اصلاحی را بر روی کاغذ انجام دهید و به راحتی می توانید آن را در کنار دیگر قلم های خود در جامدادی نگهداری نمایید. مدت زمان کمی ضروری است تا لاک بر روی سطح کاغذ خشک شود. اما لاک غلط گیر نواری احتیاجی به صرف زمان برای خشک شدن ندارد چرا که پوشش لاک بصورت نوار باریک سفید رنگ با قابلیت چسبندگی سریع بر روی سطح کاغذ است و بطور مثال بیشتر مناسب استفاده و تصحیح یک یا چند کلمه در سطر است.

خرید انواع نوشت افزار از بهترین برندها در دفتر دستک

در فروشگاه اینترنتی دفتردستک با توجه به اهمیت و تأثیر کیفیت نوشت افزار و لوازم تحریر در بخش آموزش و ایجاد انگیزه جهت مشارکت در فعالیت های هنری و علمی دانش آموزان محصولات در دسته بندی های بسیار متنوع با کیفیت و قیمت مناسب برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان گردآوری و عرضه شده است.

در این فروشگاه اینترنتی شما امکان مقایسه کلیه محصولات از بهترین برندهای فراوری لوازم التحریر مانند فابرکاستل (Faber-Castell)، استابیلو (Stabilo)، یونی بال (Uni-ball)، استدلر (Steadtler)، بیک (Bic)، زبرا (Zebra)، لاتن (Laton) و آرت لاین (Art Line) را داشته تا با مدیریت زمان و صرف کمترین هزینه نوشت افزار مورد احتیاج خود را خریداری نمایید. دفتر دستک اصالت و سلامت فیزیکی کلیه محصولات ارائه شده را ضمانت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن کالا را به دست شما می رساند، همچنین امکان ارسال کالا به کلیه نقاط کشور وجود دارد.

منبع: اتاق
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1288

به "راهنمای خرید نوشت افزار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید نوشت افزار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید