رضایی: ترکیب تیم والیبال نشسته اعزامی به چین، ترکیب پارالمپیکی نیست

به گزارش افق بسطام، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه ترکیب تیم اعزامی به جام بین قاره ای نسبت به مسابقات گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده، گفت: این ترکیب تا پارالمپیک ریو دستخوش تغییرات دوباره خواهد شد.

رضایی: ترکیب تیم والیبال نشسته اعزامی به چین، ترکیب پارالمپیکی نیست

با تورهای چین اردیبهشت 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی با اشاره به پیگیری آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در امسال که تا زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره ای در چین ادامه خواهد داشت، گفت: این اردو با حضور 16 بازیکن شروع شده است. در سرانجام 12 نفر از این جمع که پیش از این معرفی شده بودند برای شرکت در جام بین قاره ای راهی چین خواهند شد.

وی که پیش از معرفی ترکیب اعزامی به چین بر تغییرات زیاد این ترکیب نسبت به ترکیب حاضر در مسابقات جهانی اخیر تاکید نموده بود، با یادآوری دوباره این موضوع گفت: کلاس بندی بازیکنان جدید یا تغییر آن برای بازیکنان گذشته، اولویت حضور ما در مسابقات جام بین قاره است و بالطبع انتخاب بازیکنان نیز بر همین اساس صورت گرفته است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: زمانی که ما در مسابقات جام بین قاره ای هستیم، بخشی از بازیکنان که در اردوهای قبل حضور داشتند، در محل اقامت خود پیگیر تمریناتشان هستند. این یعنی اینکه پس از بازگشت از چین، تمرینات تیم ملی با مجموعه ای از بازیکنان اعزامی به چین و دیگر بازیکنان تا زمان بازی های پارالمپیک و معرفی ترکیب اعزامی به این بازی ها پیگیری خواهد شد.

رضایی تاکید نمود: همه اینها یعنی همانطور که ترکیب اعزامی به چین نسبت به مسابقات گذشته تغییر نموده، برای پارالمپیک هم تغییرات زیادی خواهد داشت. ما بعد از مسابقات چین اردوهای خود را با 18 بازیکن پیگیری و از بین آنها ترکیب پارالمپیک را انتخاب می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته که مدیریت اجرایی تیم ثامن الحجج را هم بر عهده دارد، در خصوص رقابت های باشگاهی کشور که با قهرمانی این تیم به سرانجام رسید، گفت: زمان 6 ماهه لیگ و اینکه بازیکنان هر هفته در کوران مسابقات قرار داشتند، یاری بزرگی به تیم ملی بود. در جریان این رقابت ها بازیکنان جوان و ملی پوش دیدارهای زیادی برگزار کردند که به آمادگی آنها یاری بزرگی کرد.

رضایی با تاکید بر اینکه حضور در لیگ برای همه کسانی که به نوعی با این رقابت ها سر و کار داشتند نیز به لحاظ معیشتی یاری بزرگی بود، بیان کرد: در این دوره مسابقات به جز ثامن الحجج که فراتر از دیگر تیم ها بود، سایر تیم ها رقابت تنگاتنگی با هم داشتند، به طوری که تا هفته های سرانجامی معین نبود، چه تیمی دوم، سوم یا چهارم می گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در سرانجام گفت: در هر صورت مسابقات لیگ هم تمام شد و حالا باید فقط به فکر تیم ملی و حضور نتیجه بخش در مسابقات جام بین قاره ای باشیم.

مسابقات جام بین قاره ای از 27 اسفند تا چهارم فروردین ماه سال 95 در کشور چین برگزار خواهد شد.

29

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 554

به "رضایی: ترکیب تیم والیبال نشسته اعزامی به چین، ترکیب پارالمپیکی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: ترکیب تیم والیبال نشسته اعزامی به چین، ترکیب پارالمپیکی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید