ساروی: دوست دارم دوباره با الکسانیان کشتی بگیرم، تمریناتم را برای مبارزه در آمریکا آغاز کردم

به گزارش افق بسطام، قهرمان کشتی فرنگی دنیا مطرح نمود که خیلی دوست دارد دوباره با الکسانیان ارمنستانی کشتی بگیرد و این مبارزه به او انگیزه بیشتری برای تمرین می دهد.

ساروی: دوست دارم دوباره با الکسانیان کشتی بگیرم، تمریناتم را برای مبارزه در آمریکا آغاز کردم

محمدهادی ساروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص شرایط جسمانی اش، با توجه به اینکه بعد از دنیای اسلو در هیچ مسابقه ای کشتی نگرفته، گفت: بیشتر از دو هفته است که تمریناتم را آغاز کردم، اینطور که گفته شده قرار است من هم با تیم آزاد به آمریکا بروم تا با کشتی گیر 97 کیلوگرم آنها کشتی بگیرم.

وی در خصوص شناختش از حریف آمریکایی مطرح کرد: قبلاً با این کشتی گیر آمریکایی کشتی نگرفتم، در دنیای اسلو هم قرعه مان به هم نخورد.

قهرمان کشتی فرنگی دنیا که بعد از کسب مدال دنیا با استقبال ویژه مردم روبرو شد، در این باره گفت: مردم که سنگ تمام گذاشتند. سال 2021 سال خوبی برای من بود. دوست دارم سال آینده مدال طلایم را در دنیای تکرار کنم، ضمن اینکه در المپیک بعدی هم بتوانم برنزم را تبدیل به طلا کنم.

ساروی با اشاره به شکستش مقابل الکسانیان و اینکه چقدر به مبارزه دوباره با این حریف فکر می نماید، توضیح داد: ما دو بار با هم کشتی گرفتیم که هر دو بار هم الکسانیان برده، خیلی دوست دارم دوباره با الکسانیان کشتی بگیرم. البته بعید می دانم این اتفاق پیش از دنیای 2022 رقم بخورد و احتمالا مصاف بعدی ما در یک مسابقه رسمی خواهد بود. شکست این کشتی گیر برای من یک انگیزه بزرگ است. اصولاً داشتن رقبای خوب، باعث می گردد که بهتر تمرین کنی.

وی در خصوص اینکه چقدر به رکورد زدن در کسب مدال دنیای و المپیک فکر می نماید، تاکید نمود: من جلو می روم تا ببینم چه پیش می آید. خیلی به این چیزها فکر نمی کنم. برای من این اهمیت دارد که خوب زندگی کنم و از ورزش لذت ببرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1892

به "ساروی: دوست دارم دوباره با الکسانیان کشتی بگیرم، تمریناتم را برای مبارزه در آمریکا آغاز کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی: دوست دارم دوباره با الکسانیان کشتی بگیرم، تمریناتم را برای مبارزه در آمریکا آغاز کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید