سرزمین پارک مدرن و خانه های سنتی کره کجاست؟

به گزارش افق بسطام، ایسنا/ این خبر پیرامون سرزمین پارک مدرن و خانه های سنتی کره کجاست؟ برای شما مخاطبان گرامی نگارش شد.

سرزمین پارک مدرن و خانه های سنتی کره کجاست؟

با لوکیشن سریالهای کره ای آشنا شویم

استان گیونگی-دو که سئول را احاطه کره است، خانه حدود 13 میلیون نفر محسوب می گردد که این رقم بیش از یک پنجم کل جمعیت کره جنوبی را تشکیل می دهد.

گیونگی-دو نقش مهمی را در حوزه جهانگردی، تجاری، مالی و فناوری کره جنوبی امروزی دارد. این استان علاوه بر آنکه بالاترین آمار و بیشترین نرخ رشد سالانه تولیدات ناخالص داخلی را بین سایر استانهای این کره جنوبی در اختیار دارد، نقاط جهانگردی مهمی را نیز در خود جای داده است.

شهر سوون از مهمترین شهرهای گیونگی-دو است. جاذبه های جهانگردی همچون دژ هوآسیونگ سوون که نامش در اواخر دهه 90 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، در شهر سوون قرار گرفته است. این دژ تاریخی در سال 1796 و به فرمان یکی از پادشاهان چوسان برای احترام و به عنوان یادبودی برای پدرش ساخته شد. بخش اعظمی از دیوارهای این دژ که شهر سوون را احاطه می نمایند، هنوز سالم باقی مانده اند. این مکان از جمله مقاصد محبوب جهانگردانی است که بدنبال تجربه و کسب اطلاعاتی از فرهنگ سنتی کره هستند.

فستیوال های فرهنگی همچون فستیوال فرهنگی هوآسیونگ سوون و شب فرهنگی سوون که با یاری نورپردازی و داستانهای صوتی تاریخچه سوون را نقل می نماید، از دیگر عوامل جذب جهانگرد به این استان هستند. فستیوال فرهنگی هوآسیونگ سوون که هرساله در ماه اکتبر برگزار می گردد و به برگزاری رویدادهای مختلفی برای نمایش تاریخچه سوون اختصاص دارد، سالانه حدود 800 هزار بازدید نماینده را به این مکان جذب می نماید.

این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی، مجموعه ای از موزه های مختلف، از جمله موزه هوآسیونگ سوون را که اطلاعاتی درباره ساختار دژ هوآسیونگ سوون ارائه می دهد، موزه سوون که بازتابی از تاریخچه و فرهنگ شهر است، موزه ملی نقشه را که موزه تخصصی در حوزه نقشه های کره بشمار می رود و نیز موزه هنر سوون را در برگرفته است.

اورلند بزرگترین پارک تفریحی کره جنوبی از دیگر اماکن دیدنی این استان شناخته می گردد. این پارک شامل باغ وحش، پارک موضوعی، پارک آبی و یک موزه هنر مدرن می گردد.

دهکده سنتی کره، موزه ای زنده برای نمایش فرهنگ و شیوه زندگی مردم طبقات مختلف این کشور در دوران پادشاهی چوسان است که در یونگین دیگر شهر استان گیونگی-دو قرار گرفته است و از جمله مقاصد جهانگردی محبوب این استان برای بازدیدنمایندگان خارجی و داخلی است. این مکان که بیش از 250 خانه های سنتی کره ای را در برگرفته است، برای نخستین بار در اوایل دهه 70 میلادی افتتاح شد و اغلب بعنوان لوکیشن سریال های کره ای هم مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1082

به "سرزمین پارک مدرن و خانه های سنتی کره کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرزمین پارک مدرن و خانه های سنتی کره کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید