سیرجان علیه جلالی؛ دایی تشویق شد

به گزارش افق بسطام، خواسته ای که شدنی نیست زیرا دایی بخاطر مشغله هایی که دارد حاضر نیست به غیر از تهران در جای دیگری مربی گری کند و همین موضوع سبب شده تا به نوعی آمدن دایی در تیم گل گهر کاملا منتفی گردد.

سیرجان علیه جلالی؛ دایی تشویق شد

گرچه مجید جلالی پس از ورودش به استادیوم امام علی سیرجان به سمت طرفداران حاضر در استادیوم رفت و سرش را به نشانه تعظیم پائین آورد، اما باخت 2-0 و بازی بی کیفیت شاگردان جلالی در گل گهر مقابل سپاهان سبب شد تا علی دایی بازهم در سیرجان تشویق گردد.

به گزارش آی اسپورت، بازی هنوز به دقیقه 80 نرسیده بود و گل گهر هنوز گل دوم را دریافت نکرده بود و فرصت برای جبران گلزنی داشت، اما تشویق های مکرر طرفداران سیرجانی نشان از یک چیز داشت؛ حضور علی دایی در راس کادرفنی گل گهر.

خواسته ای که شدنی نیست زیرا دایی بخاطر مشغله هایی که دارد حاضر نیست به غیر از تهران در جای دیگری مربی گری کند و همین موضوع سبب شده تا به نوعی آمدن دایی در تیم گل گهر کاملا منتفی گردد.

به هر شکل مجید جلالی کار سختی در سیرجان دارد. فرصت 10 روزه به وجود آمده در تعطیلی لیگ زمان مناسبی خواهد بود تا جلالی علاوه بر شناخت کافی از تیم گل گهر سیرجان، بتواند معایب این تیم را نیز ترمیم کند و حداقل گل گهر را تا نیم فصل از قعر جدول نجات دهد تا در نیم فصل دوم و اضافه کردن مهره های خوب، بتواند مانع از سقوط گل گهر به لیگ آزادگان گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 373

به "سیرجان علیه جلالی؛ دایی تشویق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان علیه جلالی؛ دایی تشویق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید