صادقی: کیفیت زمین خوب نبود اما فرصت های گلزنی داشتیم، به جلسه با ویلموتس دعوت شده ام

به گزارش افق بسطام، سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش فرصت های گلزنی خوبی برابر گل گهر سیرجان به دست آورد.

صادقی: کیفیت زمین خوب نبود اما فرصت های گلزنی داشتیم، به جلسه با ویلموتس دعوت شده ام

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: ما در زمین خودمان به دنبال این بودیم که برنده باشیم اما در موقعیت هایی که ایجاد کردیم پیروز نبودیم. ما روی ضد حملات فرصت های خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم گلی بزنیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آوردیم اما باز هم توپ هایمان به گل تبدیل نشد. در مجموع بازی خوبی راشاهد نبودیم چون بیشتر بازی درگیرانه و جنگنده بود. به بازیکنانم تبریک می گویم چون آن ها تا دقیقه 90 باتمام وجود بازی کردند.

او در ادامه درباره کیفیت زمین استادیوم دستگردی هم گفت: بازیکنانم به خاطر این شرایط ناراضی هستند. امیدوارم در فاصله دو هفته آینده که لیگ تعطیل است کیفیت زمین استادیوم دستگردی هم بهتر گردد.

صادقی درباره تعطیلات لیگ هم گفت: متاسفانه دو بازی برگزار کردیم و باید دوباره لیگ تعطیل گردد. تیم ملی باید بازی کند اما این موضوع برای باشگاه ها سخت است. ما سعی می کنیم طی این مدت یک اردوی سه تا چهار روزه داشته باشیم تاتیم مان را در شرایط خوبی نگه داریم. البته درباره آقای ویلتموس هم باید بگویم من به جلسه با ایشان دعوت شده ام و امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم و مربیان لیگ بتوانند نظرات خود را به ویلموتس منتقل نمایند و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و مثل دفعات قبل به جام جهانی برویم اما این بار هدف مان صعود از گروه باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 261

به "صادقی: کیفیت زمین خوب نبود اما فرصت های گلزنی داشتیم، به جلسه با ویلموتس دعوت شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: کیفیت زمین خوب نبود اما فرصت های گلزنی داشتیم، به جلسه با ویلموتس دعوت شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید