عکس، این تلفن همراه را BMW ساخته است!

به گزارش افق بسطام، گجت نیوز نوشت: گوشی تکنو اسپارک 9 پرو اسپرت ادیشن - Tecno Spark 9 Pro Sport Edition با رنگ و بوی بی ام و، جمعیت جوان و مشتریان خاص پسند را هدف گرفته است.

عکس، این تلفن همراه را BMW ساخته است!

پیش تر کمپانی Tecno گوشی اسپارک 9 پرو را با رنگ بندی متنوع معرفی نموده بود؛ حالا اما فراتر رفته و در همکاری با Designworks، از نسخه اسپرت آن رونمایی نموده است. دیزاین ورکس، استودیو طراحی و نوآوری BMW است که وظیفه انتخاب متریال، رنگ و طرح ظاهری گوشی را برعهده داشت.

ظاهرا این طراحی، الهام گرفته از طلسم کریستال یخی است و دو ماژول دوربین دایره شکل هم تداعی کننده لوگوی بی ام و هستند.

به باور اعضای تیم طراحی، وجه اشتراک گوشی های هوشمند و خودروها، دلبستگی و رابطه شخصی مالکان با آن هاست.

آندره دی سالیس، مدیر طراحی صنعتی Designworks دراین باره می گوید: همکاری با شرکتی مانند Tecno الهام بخش بود؛ چون به ما این فرصت را داد تا روی یک تجربه کاربری متفاوت تمرکز کنیم. شاید در ابعاد و میزان، تفاوت وجود داشته باشد؛ اما وجه اشتراک گوشی های هوشمند و خودروها، شخصی بودن آن ها و اتکای روزمره کاربران به آن هاست. بعلاوه هر دو، وسیله ای هستند که به کاربران، امکان ابراز خود را می دهند.

مشخصات گوشی تکنو اسپارک 9 اسپرت ادیشن

از ظاهر و طراحی که بگذریم، بد نیست به مشخصات فنی آن هم اشاره کنیم. این یک گوشی 6.6 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس است که از تراشه هلیو G85 مدیاتک قدرت می گیرد. سیستم عامل اندروید 12 گوشی، با HIOS 8.6 تلفیق شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن، 4+128 گیگابایت است.

دوربین اصلی در پنل عقب، 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، 32 مگاپیکسلی است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات هم دارد.

هنوز جزئیاتی از قیمت و تاریخ عرضه تکنو اسپارک 9 اسپرت منتشر نشده؛ ولی آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه، بازارهای هدف این گوشی هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1976

به "عکس، این تلفن همراه را BMW ساخته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، این تلفن همراه را BMW ساخته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید