لیگ برتر والیبال، تداوم صدرنشینی فولاد سیرجان با فزونی در ارومیه، پیکان در یزد باخت

به گزارش افق بسطام، هفته هفتم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم های فولاد سیرجان، فولاد سپاهان، شهداب یزد، هراز آمل و هورسان رامسر به خاتمه رسید.

لیگ برتر والیبال، تداوم صدرنشینی فولاد سیرجان با فزونی در ارومیه، پیکان در یزد باخت

به گزارش خبرنگاران، تیم های فولاد سیرجان، فولاد سپاهان، شهداب یزد، هراز آمل و هورسان رامسر در هفته هفتم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

آذرباتری ارومیه این هفته از تیم صدرنشین لیگ برتر میزبانی کرد؛ آن هم در شرایطی که کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، سرپرست (سارلار پاسبانی)، سرمربی (ساسان خداپرست)، مربی بدنساز (توحید اصغری) و دو بازیکن این تیم (جاوید اسمعیل زاده و مهدی رضایی) را به دلیل حواشی پیش آمده در بازی هفته ششم مقابل پیکان تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم نموده بود.

ارومیه ای ها که پیش تر هم 5 باخت در کارنامه داشتند، در هفته هفتم مقابل تیم صدرنشین لیگ، کاری از پیش نبردند و با نتیجه 3 بر صفر، ششمین باخت خود را تجربه کردند. شاگردان محمدرضا تندروان در فولاد سیرجان با این پیروزی 19 امتیازی شدند تا صدرنشینی خود را در جدول رده بندی حفظ نمایند.

فولاد مبارکه سپاهان نیز که پیش از آغاز هفته هفتم، با 5 برد و 14 امتیاز در صندلی دوم جدول قرار داشت، این هفته میهمان شهرداری قزوین بود. نماینده قزوین که پیش از این ملاقات با 2 برد و 6 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشت، برای کسب سومین پیروزی خود انگیزه زیادی در این بازی خانگی داشت، اما سپاهان فرصت استفاده از امتیاز میزبانی را به حریف خود نداد و در سه ست متوالی به پیروزی رسید. سپاهان با کسب سه امتیاز این مسابقه، با 17 امتیاز صندلی خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. شهرداری قزوین در این بازی، سعید شیرود، کاپیتان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

نتایج ملاقاتهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال به توضیح است:

شهداب یزد 3 - پیکان تهران یک

25 بر 14، 23 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 23

خاتم اردکان 2 - لبنیات هراز آمل 3

25 بر 20، 21 بر 25، 20 بر 25، 25 بر 14 و 13 بر 15

آذرباتری ارومیه صفر - فولاد سیرجان 3

19 بر 25، 23 بر 25، 20 بر 25

هورسان رامسر 3 - شهرداری گنبد یک

25 بر 22، 23 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 20

شهرداری قزوین صفر - فولاد مبارکه سپاهان 3

19 بر 25، 23 بر 25، 17 بر 25

جدیدترین خبرها و تحلیل ها را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در این هفته با قرعه استراحت روبرو بودند. ملاقات تیم های سایپا تهران و شهرداری ورامین نیز به دلیل تعداد زیاد مبتلایان به کرونا در تیم ورامین به زمان دیگری موکل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1067

به "لیگ برتر والیبال، تداوم صدرنشینی فولاد سیرجان با فزونی در ارومیه، پیکان در یزد باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، تداوم صدرنشینی فولاد سیرجان با فزونی در ارومیه، پیکان در یزد باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید