معرفی بازی Arcane Showdown؛ نبرد قدرت و جادو

به گزارش افق بسطام، اوایل سال 2020 بود که برای اولین بار Arcane Showdown برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد و حالا پیش از این که سال به پایان برسد، شاهد حضور این بازی در پلتفرم موبایل هستیم.

معرفی بازی Arcane Showdown؛ نبرد قدرت و جادو

اگر دوست دارید در یک دنیای فانتزی استراتژی هایتان را به کار بگیرید و مبارزات را با طلسم ها جلو ببرید، بازی Arcane Showdown می تواند یکی از انتخاب های اصلی شما باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، جزئیات طراحی بازی ما را به یاد Clash Royale می اندازد و فضای کلی هم بی شباهت به League of Legends نیست اما حضور پررنگ عنصر جادو در بازی کاملا جهت متفاوتی را روبروی بازیکن قرار می دهد. هر بازیکن نقش یک جادوگر قدرتمند و باهوش را دارد که علاوه بر قدرت جادویی اش از استراتژی، احضار موجودات، ساختن نیروی کمکی و هیروهای قدرتمند هم برای رسیدن به هدفش استفاده می کند.

در طراحی گیم پلی بازی با یک ترکیب قوی از ویژگی های سبک استراتژی، موبا(MOBA) و آیدل(Idle) روبرو می شوید که در آن باید با یک استراتژی درست از بین هیروهای مختلف با توجه به توانایی هایشان یک تیم بسازید و در مبارزات بازی شرکت کنید. مبارزه در یک زمین مشخص شروع می شود و قانونی شبیه به دوئل دارد یعنی باید دست بجبانید و با تضغیف و سپس نابود کردن تیم مقابل قلمرو آن ها را به دست بیاورید.

اما طراحان بازی همینجا متوقف نشدند و یک بخش جمع آوری کارت هم اضافه کرده اند که با استفاده از آن ترکیب مهارت ها و طلسم ها را در هر دست بازی مشخص می کنید. کاملا منصفانه است اگر بگوییم بازی Arcane Showdown گلچینی از بهترین ویژگی های هر سبک را در خود دارد.یکی از اجزائی که در بازی زیاد به چشممان می خورد برج هایی هستند که در زمین بازی وجود دارند و نقش مهمی را هم بر عهده دارند. هربار که شما موجودی را احضار می کنید، طلسمی را به کار می برید یا یکی از کارت های مهارت را وارد بازی می کنید مقداری مانا یا همان اانرژی کاراکتر از دست می رود و برج ها مانای از دست رفته را به شما برمی گردانند.

شرح مبارزات بازی به این ترتیب است که تیم مقابل متعلق به یک جادوگر قدرتمند است که مثل شما روی جایگاهی ایستاده که در هوا معلق است اما طبق قانون بازی نمی توانید خارج از قلمروتان جادو کنید پس طلسم ها و احضارها را در قلمرو خود اجرا می کنید و موجوداتی که حکم سربازها را دارن به قلمرو رقیب می فرستید تا با نیروهای کمکی مقابل بجنگند و برج هایی که منبع مانای جادوگر هستند را نابود کنند. بعد از اینکه تمام برج ها را تخریب کردید باید به سراغ جایگاه جادوگر بروید و کار را تمام کنید.

در ضمنً کارت هایی که سطح بالاتر دارند از قدرت بیشتری هم برخوردار هستند و هر چقدر در طی مبارزه طلسم های بیشتری به کار ببرید و سربازان بیشتری را نابود کنید سطح کارت هایتان بالاتر می رود.

بازی Arcane Showdown کراس پلتفرم (Cross-platform) است یعنی می توانید با دوستان تان که بازی را در کامپیوتر شخصی شان نصب کرده اند در یک تیم شرکت کنید؛ علاوه بر این بازی رایگان است و گرافیک خوبی هم دارد که می تواند تجربه رضایت بخشی برای بازیکنان فراهم کند. بازی برای سیستم عامل اندروید و iOS از بخش انتهای مطلب قابل دانلود است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1585

به "معرفی بازی Arcane Showdown؛ نبرد قدرت و جادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی Arcane Showdown؛ نبرد قدرت و جادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید