آموزش آپدیت تلگرام و معرفی امکانات تلگرام

به گزارش افق بسطام، پیغام رسان محبوب Telegram یک پیغام رسان سریع و امن است که از قابلیت های بسیاری پشتیبانی می نماید و برای آپدیت تلگرام میتوانید از اپ کافه بازار اقدام کنید.

آموزش آپدیت تلگرام و معرفی امکانات تلگرام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

معرفی تلگرام

پیغام رسان تلگرام یک سرویس پیغام رسان متن باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است.کاربران تلگرام می توانند پیغام ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همهٔ انواع پرونده ها پشتیبانی می گردد) خودویرانگر و رمزنگاری شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی اواس (ازجمله تبلت ها و دستگاه های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخهٔ وب، نسخهٔ اواس ده، نسخهٔ لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه دهنده های مستقل که از رابط برنامه نویسی نرم افزار تلگرام استفاده می کنند در دسترس هستند. کاربران نرم افزار امکان تبادل پیغام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم 1.5 گیگابایت را دارند.

آموزش آپدیت تلگرام

همواره سعی کنید تا آخرین نسخه بروزرسانی شده از هر نرم افزار را در گوشی های خود بهره ببرید. شرکت فراوری کننده برنامه های موبایل به صورت دوره ای نسخه های متفاوتی از برنامه های فراوریی خود را به مشتریان ارائه می دهند و در نسخه های جدید ایرادها و باگ های نرم افزاری برنامه را رفع نموده و همچنین قابلیت های جدیدی را به برنامه اضافه می کنند. برای آپدیت تلگرام خود ابتدا وارد نرم افزار کافه بازار شوید و در قسمت جست و جو عبارت telegram را تایپ کنید و ok کنید. در این قسمت برای شما لیست تعدادی برنامه باز میگردد که شما پیغام رسان اصلی تلگرام را انتخاب کنید. در این مرحله صفحه ای باز میگردد که مشخصات و اطلاعات نسخه فعلی و حجم تلگرام را نشان می دهد.شما گزینه بروزرسانی را انتخاب کنید و صبر کنید تا تلگرام به روزرسانی گردد.

طراح پیغام رسان تلگرام کیست؟

تلگرام توسط دو برادر با نام های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان اقتصادی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس، پاول دورف، اداره می گردد. تلگرام نسخهٔ کامپیوتر خود را نیز ارائه نموده که این امر سهولت دسترسی برنامه نویسان برای کدنویسی ربات ها را در تلگرام افزایش داده است.

امنیت پیغام رسان تلگرام در چه حد است؟

سازندگان تلگرام بر امنیت برنامه خود تأکید بسیاری دارند. در نوامبر سال 2014 یک جایزه سیصد هزار دلاری برای یافتن باگ بر روی تلگرام اعلام شد که خود نشان از اطمینان برنامه نویسان تلگرام دارد. این مسابقه در فوریه 2015 بدون برنده پایان یافت. در سال 2015 شرکت امنیتی غیرانتفاعی Electronic Frontier Foundation رتبه 4 از 7 را به بخش پیغام رسان و رتبه 7 از 7 را به بخش secret chat این نرم افزار داد.

امکانات تلگرام

کانال های تلگرام : کانال امکان جدیدی است که در تلگرام اضافه شده است. کانال تلگرام راستا یک طرفه ای است که فقط ادمین می تواند در آن پستهای دلخواه را برای اعضای کانال منتشر کند و سایر اعضا امکان اضافه کردن پست در آن را ندارند.در صورتی که محتوایی عمومی برای نمایش دارید می توانید از قابلیت کانال بهره ببرید. کانال ها قادر به پذیرش تعداد نامحدودی کاربر هستند و ابزار جدیدی محسوب می گردد که به کمکش می توانید پیغام های خود را به گوش میلیون ها مخاطب برسانید.

این قابلیت از همان روز عرضه با استقبال فوق العاده کاربران ایرانی روبرو شد؛ بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور کانال شخصی خود را به راه انداختند و خبرگزاری ها از آن به عنوان ابزاری پرمخاطب برای انتشار هر چه سریع تر اخبار بهره گرفتند.

اگر شما هم احساس می کنید که ایده خوبی برای ساخت یک کانال دارید، می توانید همین حالا به ساخت یکی از آنها اقدام کنید.

گروه های تلگرام :

گروه ها یکی از بخش های اصلی پیغام رسان تلگرام هستند به طوری که کاربران می توانند با پیوستن به گروه ها به صورت چند طرفه با دیگران ارتباط برقرار کنند.

گروه های اولیه قابلیت 200 عضو را داشتند ولی بعدها تلگرام با انتشار آپدیت های جدیدتر قابلیت ارتقای گروه عادی به سوپر گروه و افزایش اعضا را از 200 به 500 و سپس به 5000 نفر را در دسترس همگان قرار داد. البته در آخرین آپدیت مدیران گروه ها می توانند پیغام سنجاق شده (pinned posts) را در بالای گروه ها قرار دهند که از آن به اطلاعیه نیز نام برده می گردد و از دیگر موارد می توان به اضافه شدن قابلیت انتخاب شناسه برای گروه ها و ساخت گروه های عمومی اشاره نمود که قابلیت جستجوی گروه ها بر اساس شناسه را برای کاربران فراهم می نماید.

ربات

ربات ها، ویژگی ای هستند که توسط تلگرام ارائه می گردد. کاربران از طریق ربات ها می توانند قابلیت های نرم افزار را چند برابر کنند. توسط ربات ها کاربران می توانند اتصالی را بین وبسایت های خبری شان و هستهٔ اصلی تلگرام توسط api تلگرام ایجاد کنند تا از این طریق اخبار را به صورت مستقیم به ربات شان بیفزایند. ربات ها همچنین قابلیت های فراوان دیگری نیز دارند از جمله؛ جستجوی تصاویر، فیلم ها، اسناد، گیف ها و … سرگرمی (بازی، لطیفه، داستان و…) - ترجمه - و غیره

دانلود نسخه جدید تلگرام

تلگرام نسخه اصلی (telegram) :

دسته: پیغام رسان ها

سیستم عامل: اندروید

حجم : 12.5 مگابایت

گردآوری : مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1098

به "آموزش آپدیت تلگرام و معرفی امکانات تلگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آپدیت تلگرام و معرفی امکانات تلگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید