والورده: وقتی 2 گل زدیم، تسلط بیشتری به دست آوردیم، با اتحاد تیمی ترسناک تر می شویم

به گزارش افق بسطام، ارنستو والورده از نمایش تیمش مقابل ختافه ابراز رضایت کرد و گفت که آبی واناری پوشان با اتحاد تیمی، ترسناک تر می شوند.

والورده: وقتی 2 گل زدیم، تسلط بیشتری به دست آوردیم، با اتحاد تیمی ترسناک تر می شویم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده پس از رقم خوردن اولین پیروزی تیمش در بازی های خارج از خانه فصل جاری رقابت های لالیگا در خانه ختافه بازیکنان خود را ستایش کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: بازی بسیار کلیدی بود. باید آن احساس و باور را که ما نمی توانیم در خانه حریفان پیروز شویم، عوض می کردیم. از طرفی به زمینی می آمدیم که هر سال در آن به دردسر می افتادیم و کار آسانی نداشتیم. این بازی محک دشواری بود، اما نشان داده ایم وقتی یک تیم متحد هستیم، ترسناک می شویم. ختافه حریف سرسختی است. در مقابل آنها روی هیچ توپی کار آسانی ندارید و حتی توپ های ساده میانه میدان هم به جنگی نزدیک تبدیل می شود. در این گونه بازی ها باید آرامش خود را حفظ کرده و خونسرد باشید.

وی در پایان گفت: در این بازی ها بردن مهم تر از هر چیزی است. نمی گویم بد بازی کردیم. در نیمه اول چندان روان و پویا نبودیم، اگرچه چند بار توانستیم با شکستن خطوط آنها فضای خوبی ایجاد کنیم. وقتی دو گل زدیم، کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشتیم و مرکز خط میانی ما بهتر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 290

به "والورده: وقتی 2 گل زدیم، تسلط بیشتری به دست آوردیم، با اتحاد تیمی ترسناک تر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: وقتی 2 گل زدیم، تسلط بیشتری به دست آوردیم، با اتحاد تیمی ترسناک تر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید