بایرن و کنایه سنگین به بارسا در پی کاهش دستمزد ها

به گزارش افق بسطام، کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تاکید نمود که در این باشگاه شاهد کاهش دستمزد بازیکنان نخواهیم بود.

بایرن و کنایه سنگین به بارسا در پی کاهش دستمزد ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چند روز اخیر رسانه های اسپانیایی گزارش داده بودند که سران بارسلونا از بازیکنان درخواست نموده اند تا با کاهش 70 درصدی دستمزد خود موافقت نمایند. دلیل، تعطیلی رقابت های فوتبال در پی شیوع کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه بارسلونا بود. انتها پس از چند روز کش و قوس امروز بازیکنان بارسا با درخواست باشگاه موافقت کردند.

بسیاری معتقدند اداره نادرست منابع اقتصادی از سوی تیم مدیریتی فعلی بارسا باعث شده تا برای جبران مجبور به کاهش 70 درصدی دستمزد بازیکنان شوند.

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن اما در مصاحبه با کیکر گفت که در بایرن شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود: ما نباید از شرایط پیش آمده سواستفاده کنیم و در قرارداد بازیکنان تغییر ایجاد کنیم. زمانی با بازیکنان قرارداد بستیم که معضل کنونی ویروس کرونا وجود نداشت و حالا هم نباید اجازه دهیم که دستمزدها کاهش پیدا کند.

ما با مانوئل نویر در حال صحبت برای تمدید قرارداد هستیم و این معضل نقشی در مفاد قرارداد نخواهد داشت. در خصوص دیگر بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است و قصد تمدید داریم نیز شرایط مشابه است.

بایرن مونیخ یک باشگاه با ساختار قدرتمند است و ما باید اثبات کنیم که باشگاهی مطمئن و قابل اعتماد برای بازیکنان هستیم.

رومینیگه همچنین تایید کرد که مذاکرات با نویر برای تمدید به بن بست رسیده است. بایرن پیشنهادی تا سال 2023 به نویر ارائه داده ولی سنگربان ملی پوش قراردادی تا 2025 می خواهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 744

به "بایرن و کنایه سنگین به بارسا در پی کاهش دستمزد ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن و کنایه سنگین به بارسا در پی کاهش دستمزد ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید