احداث کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاهی در آلمان به طور موقت عملیات آماده سازی برای ساخت نخستین کارخانه تسلا در اروپا را متوقف کرد.

احداث کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن در ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دادگاه دیوان عالی اداری برلین به شرکت تسلا دستور داده تا قطع درختان در منطقه جنگلی نزدیک برلین را متوقف کند تا دادگاه شکایت یک گروه محیط زیستی از تسلا را آنالیز کند. دادگاه در بیانیه ای اعلام نموده مجبور به صدور دستور توقف عملیات آماده سازی بوده است زیرا در غیر این صورت تسلا طی 3 روز آینده پاکسازی زمین مورد نظر را تکمیل می نموده است.

هفته گذشته دادگاهی به تسلا اجازه داد برای احداث کارخانه اش درختان را قطع کند. اما گروه حفاظت از محیط زیست گرین لیگ براندنبورگ خواهان تجدید نظر در این رای شد. این گروه اشاره نموده بود ساخت کارخانه در منطقه احتمالاً آب آشامیدنی را آلوده کند و مسائل دیگری همراه داشته باشد.

مقامات آلمان در ماه نوامبر از تصمیم تسلا برای ساخت نخستین کارخانه اروپایی اش در این کشور، استقبال کردند. این شرکت امیدوار بود تا میانه سال آینده کارخانه را تکمیل کند.

طبق اعلام تسلا در این کارخانه باتری و خودروهای برقی ساخته می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 593

به "احداث کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید