14 دلیل برای بازدید از اروپا در فصول پائیز، زمستان و بهار

به گزارش افق بسطام، اروپا در همه فصول زیبا و دیدنی است ولی در این مقاله به دلایلی خواهیم پرداخت که شما را برای سفر به اروپا در بهار، پائیز و زمستان مجاب خواهد نمود. با خبرنگاران همراه شوید!

14 دلیل برای بازدید از اروپا در فصول پائیز، زمستان و بهار

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

از آنجا که در فصل تابستان هوا بسیارگرم است، بنابراین چرا برای مشاهده و لذت بردن از جاذبه های زیبای اروپا فصول بهار، پائیز یا زمستان را انتخاب نکنیم؟ در این مقاله به بعضی ایده های سفر در سایر فصول خواهیم پرداخت و امیدواریم تا این ایده ها الهام بخش سفرهای بعدی شما باشند!

دلایل سفر در پائیز

1. فستیوال های خوراکی و نوشیدنی

معمولا در فصل پاییز جشن Oktoberfest در مونیخ آلمان برگزار می گردد. این فستیوال از تاریخ 19 سپتامبر تا 4 اکتبر در مونیخ برپا می گردد. همچنین فستیوال سالانه شیرینی ترایفل در ایتالیا از تاریخ 10 اکتبر تا 15 نوامبر برگزار می گردد.

2. جشنواره برگریزان در سوئیس و فرانسه

هیچ چیز باشکوه تر از تماشای فرشی گسترده از برگ های طلایی و کهربایی در امتداد بناهایی با معماری باتیک و نیز برفراز قلل باشکوه نیست.

3. جشن بزرگ هالوین ایرلند

علاوه بر جشن های خیابانی، تماشای سیرک های خیابانی با تم وحشت نیز بسیار هیجان انگیز است. این جشن از تاریخ 29 اکتبر تا اول نوامبر برگزار می گردد.

4. فصل برداشت انگور در اسپانیا

مشارکت یا تماشای چیدن انگور از تاکستان های اسپانیا بسیار لذت بخش است و در ماه سپتامبر در این کشور برگزار می گردد.

5. تعداد کم گردشگران، هیاهوی کمتر و هوای مطبوع

به هنگام سفر در فصل پائیز دیگر دچار مشکل کمبود جا در پروازها نخواهید بود و دمای هوا نیز در این فصل بسیار مطبوع و بین 14 تا 18 درجه خواهد بود.

6. قیمت های ارزان

هزینه هتل ها در فصل پاییز معمولا بین 20 تا 30 درصد کاهش می یابد.

دلایل سفر در زمستان

7. خرید در زمان کریسمس

گردشگران می توانند با انجام خرید از بازارهای بزرگ در اقصی نقاط اروپا در ایام کریسمس لذت ببرند. نمونه شاخص این بازارها، بازار کریسمس نورنبرگ در آلمان است.

8. آب و هوا

اطمینان داشته باشید که همانند فصل تابستان در مناطقی نظیر کلوسئوم ایتالیا دچار گرمازدگی نخواهید شد. گردشگران می توانند به راحتی با نوشیدن یک فنجان نوشیدنی گرم سرما را از یاد ببرند.

9. غذاهای مخصوص زمستان

بعضی خوراکی ها نظیر پنیر محلی ژنو فقط در فصل زمستان یافت می گردد.

دلایل سفر در بهار

10. تماشای شکوفه های بهاری

کوکنوف یا باغ اروپا در لیس هلند میزبان گردشگران بسیاری است که برای تماشای نمونه های بی نظیر گل ها و همچنین رنگین کمان بسیار زیبا به آنجا می فرایند.

11. فستیوال پایکوبی در وین اتریش

این جشنواره در ژانویه و فوریه سال 2016 در وین برگزار می گردد و افراد می توانند با توپ جادویی خود در این جشنواره جالب در شهر شرکت نمایند.

12. نمایشگاه بهاره در سوی اسپانیا

این جشنواره معمولا در ماه آوریل برگزار می گردد. عطر پرتقال های تازه در فضا می پیچد و مردم با پوشیدن لباس های محلی در جشن شرکت می نمایند.

13. هفته مقدس در ایتالیا

اگر برنامه ریزی خود را به درستی انجام دهید می توانید در مراسم عشای ربانی با حضور پاپ فرانسیس شرکت کنید. همچنین می توانید از غذاهای عید پاک نظیر پنیر بز، گوشت و نان مخصوص لذت ببرید.

14. سفر خانوادگی با هزینه کمتر

هزینه اقامت و بازدید از اماکن برای خانواده ها در این فصل بسیار ارزان تر از سایر فصول تمام خواهد شد. منبع: herworldplusمنبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 534

به "14 دلیل برای بازدید از اروپا در فصول پائیز، زمستان و بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 دلیل برای بازدید از اروپا در فصول پائیز، زمستان و بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید