چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟

به گزارش افق بسطام، تور نوروزی تفلیس

تفلیس، پایتخت زیبای گرجستان در همه روزهای سال و در همه وقت پذیرای میلیون ها مسافر از سرتاسر دنیا است. بسیاری از عوامل باعث شده است که تفلیس گرجستان مقصدی دلخواه برای سفرهای خارجی باشد. از جمله این عوامل می توانیم به عدم احتیاج به ویزا، نزدیکی مسافت، هزینه های نسبتا ارزان سفر و جاذبه های گردشگری فراوان این شهر را نام ببریم. با این که بهار تفلیس اغلب کوتاه است اما آن قدر زیبا و دیدنی است که به نظر می رسد مقصد فو العاده ای برای سفر نوروزی سال 98 باشد. از این رو ما می خواهیم تا امروز به آنالیز تور نوروزی تفلیس خبرنگاران برای شما بپردازیم پس تا خاتمه این مطلب با ما همراه باشید.

چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تور نوروزی تفلیس آژانس خبرنگاران

یکی از راحت ترین مقصدها برای سفرهای نوروزی، سفر با تور نوروزی تفلیس است. البته این راحتی به این سادگی ها هم به دست نمی آید بلکه، انتخاب یک آژانس هواپیمایی مطمئن است که راحتی شما را نه تنها در تور نوروزی تفلیس بلکه در بسیاری از مسیرهای دیگر تامین می کند، خود امری است تاثیرگذار! تور تفلیس خبرنگاران، یکی از با کیفیت ترین تورهای نورزوی خارجی است. به طور مثال شما می توانید از بین هتل های مختلفی که از بین بهترین هتل های 3 تا 5 ستاره برای شما در این تور مهیا نموده ایم، بهترین انتخاب را بسته به انتظارات و شرایط خود داشته باشید. همه چیز در این تور توسط کارشناسان با تجربه وخبره ما در خبرنگاران تدارک دیده شده است. از این لحاظ تنها کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب است. از دیگر امکانات منحصر به فردی که ما در تورنوروزی تفلیس الی پشت برای شما تدراک دیده ایم عبارتند از: گشت شهری مخصوص، بیمه مسافرتی، راهنمی فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و خدماتی از این دست. پیشنهاد می دهیم به صفحه رزرو هتل تفلیس بروید.

یکی از اتفاقات تلخی که ممکن است در طول سفر شما با دیگر آژانس های هواپیمایی پیش آمده باشد این است که هم وقت خودشان را هدر دهند و هم وقت شما را! در واقع با انتخاب بدترین زمان های پروازی عملا یک روز کامل از سفر شما را حیف می نمایند و این خود هدر رفت منافع زمانی و اقتصادی شما مسافران عزیز و البته خودشان است. از آن جایی که به قولی معروف، وقت طلاست؛ همه چیز برای ما در خبرنگاران بر اساس همین نظریه است. ما در این شرکت همه چیز را بر مبنای بهترین ساعت زمانی و بهترین خدمات برنامه ریزی می نماییم. در نهایت امر اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز را داریم. برای این که در این راه بتوانیم بهترین هارا برای شما فراهم بیاوریم، پروازهای تور نوروزی تفلیس خبرنگاران با پرواز ایران ایر صورت می پذیرد.

نکات طلایی درباره تور نوروزی تفلیس خبرنگاران که باید بدانید

  • نرخ کودک زیر سال 400000 تومان است.
  • مجددا یادآوری می نماییم که برای سفر به تفلیس احتیاجی به ویزا ندارید.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت مسافرین بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس همکار می باشد و این شرکت مسئولیتی در قبال صدور ویزا توسط کنسولگری نخواهد داشت.

سفر به تفلیس

ما در این تور برای شما راحتی بسیاری را در نظر گرفته ایم! شما می توانید از بین انتخاب هایی که به طور مثال در زمینه هتل ها ازانواع مختلف ولی در بهترین نوعشان، برای شما مورد های مختلفی را تهیه دیده ایم را از بین آن ها بهترینشان را برگزینید. تنها کافی است که شما پروازتان را خریداری و هتلل تان را رزرو نمایید و باقی امور خود را به ما بسپارید و از باقی امورسفر خود خیالتان راحت باشد.

اگر هم که فکرمی کنید که به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید؛ می توانید تنها با جستجوی عبارت هایی مثل تفلیس، سفر به تفلیس، تورتفلیس و یا تور نوروزی تفلیس نتایج زیادی را مشاهده نمایید و امکان مقایسه و انتخاب داشته باشید. اگر هم که اطلاعات درباره جاذبه های گردشگری این شهر لازم دارید تنها کافی است که به مجله گردشگری خبرنگاران مراجعه کنید. برای پشتیبانی بیشتر در طی سفر خود هم تنها کافی است که یا با کارشناسان ما در 7 روز هفته و 24 ساعت روز بدون تعطیلات تماس برقرار کنید. شماره تلفن 8540 و یا راه های ارتباطی آنلاین خبرنگاران در اختیار شما است.

زمانی که به تفلیس رسیدید به یاد داشته باشید که می توانید با پیدا کردن نمایدگان ما با پرچم ایران اسکای گروپ که درزیر آن ها نام واچر هتلتان نوشته شده است، خودتان را به هتل برسانید.

این نکته گفتنی است که شما حتی اگر تور هم نخریده باشید می توانید با پرداخت هزینه جداگانه ترانسفر هم از خبرنگاران تهیه کنید.

ترانسفرهای خبرنگاران

تورهای خبرنگاران همگی دارای ترانسفر هستند و تورهای نوروزی ما از این قائده مستثنی نیستند. درباره این که چگونه می توانید تا نمایندگان خبرنگاران در تفلیس را دیدار نمایید برایتان توضیحاتی را ارائه دادیم. با این حال حتی ساعات رفت و برگشت خود را از تور لیدر خود جویا شوید.

به یاد داشته باشید که ترانسفرهای خبرنگاران همواره برای مسافران منتظر می مانند و از این رو از شما مسافرعزیر در تور نوروزی تفلیس خبرنگاران این انتظار می رود که اگر ترانسفر شما تاخیر داشت، با ملایمت صبر داشته باشید.

جزئیات تور نوروزی تفلیس

  • تور نوروزی 7 شب و 8 روز

مدت تور: 7 شب و 8 روز

هتل: از 3 ستاره تا 5 ستاره

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار

خدمات: بلیط رفت و برگشت تفلیس با ایران ایر ، 7شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاه، راهنمای تور، بیمه مسافرتی

  • تور نوروزی 3 شب و 4 روز

مدت تور: 3 شب و 4 روز

هتل: از 3 ستاره تا 5 ستاره

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار

خدمات: بلیط رفت و برگشت تفلیس با ایران ایر ، 7شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاه، راهنمای تور، بیمه مسافرتی

  • تور نوروزی 4 شب و 5 روز

مدت تور: 4 شب و 5 روز

هتل: از 3 ستاره تا 5 ستاره

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار

خدمات: بلیط رفت و برگشت تفلیس با ایران ایر ، 7شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاه، راهنمای تور، بیمه مسافرتی

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 714

به "چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید