چهارمین اجرای خشک سالی و دروغ محمد یعقوبی در کانادا

به گزارش افق بسطام، نمایشخشک سالی و دروغمحمد یعقوبی که پیش از این صد و سی اجرا در کشورهای ایران، آلمان، سوئد و ترکیه داشته است، برای چهارمین بار در تورنتو کانادا روی صحنه می رود.

چهارمین اجرای خشک سالی و دروغ محمد یعقوبی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، محمد یعقوبی که نمایش خشک سالی و دروغ را 9 اسفند -بیست و هشتم فوریه- در مونترال، یکشنبه 10 اسفند- اول مارس- در سالن Ignatieff Theatre تورنتو، 17 اسفند ماه -هشتم مارس در سالن kay meek Centre ونکوور به اجرا در آورده است، این نمایش را آدینه 22 اسفند ماه - سیزدهم مارس- نیز در سالن تئاتر Richmond Hill Centre تورنتو روی صحنه خواهد برد.

نمایش خشک سالى و دروغ نوشته و کار محمد یعقوبی زیر نظر گروه باران آبانى و به دعوت دانشکده مطالعات آسیایی دانشگاه بریتیش کلمبیا و همکارى انجمن های دانشجویی ونکوور در به روى صحنه رفته است.

احمد مهرانفر، باران کوثری، علی سرابی و آیدا کیخایی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

این نمایش برنده جایزه بهترین کارگردانی در سال 1391 انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، برنده جایزه بهترین نمایش سال 1391 کانون ملی منتقدان، برنده جایزه بهترین کارگردانی در سال 1389 انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 677

به "چهارمین اجرای خشک سالی و دروغ محمد یعقوبی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین اجرای خشک سالی و دروغ محمد یعقوبی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید