چوکور جوما؛ از محله های محبوب و زیبای استانبول ، عکس

به گزارش افق بسطام، استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت.

چوکور جوما؛ از محله های محبوب و زیبای استانبول ، عکس

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

محله چوکور جوما استانبول یکی از محله های محبوب این شهر محسوب می گردد.پس اگر تور استانبول رزرو نموده اید حتما سری به این محله بزنید .

محله چوکور جوما (Çukurcuma) بخشی از منطقه بزرگتر بی اغلو است. چوکور جوما محله عتیقه جات در استانبول است، جایی که شما می توانید برترین دلالان عتیقه و وسایل آنتیک را پیدا کنید.

بعضی از برترین فروشگاه ها، A La Turca, Modern Tarih و Aslı Günşiray می باشند. ما قدم زدن و کشف کردن محله را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا در این محله بسیاری مکان های مجذوب کننده باز شده اند که در تمام ساعات روز باز هستند.

اگر به وسایل قدیمی و آنتیک و عتیقه جات علاقه دارید بازدید از مغازه های این محله را از دست ندهید زیرا عتیقه جات و وسایل بسیار زیبای موجود در این فروشگاه ها شما را شگفت زده خواهد نمود.

محله چوکور جوما بعلاوه به علت وجود موزه معصومیت (Museum of Innocence) شناخته شده و معروف است، یک موزه ادبی بنیان شده به وسیله اورهان پاموک (Orhan Pamuk) نویسنده ترک برنده جایزه نوبل و الهام گرفته شده از رمان معروف او با همین نام است.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1564

به "چوکور جوما؛ از محله های محبوب و زیبای استانبول ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوکور جوما؛ از محله های محبوب و زیبای استانبول ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید