چگونه به ویندوز بدون رمز عبور دسترسی پیدا کنیم؟

به گزارش افق بسطام، تهران (پانا) - در این خبر به آموزش نحوه دسترسی به کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی بدون استفاده از رمز عبور می پردازیم.

چگونه به ویندوز بدون رمز عبور دسترسی پیدا کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، همانطور که احتمالا می دانید، گزینه ورود بدون رمز عبور، در حال حاضر برای نسخه خانگی ویندوز 10 در دسترس است. قبلا، این ویژگی فقط برای کاربران سطح سازمانی ویندوز قابل دسترسی بود، با این حال، همه کاربران اکنون به صورت رایگان به این ابزار دسترسی دارند. بعلاوه گفته می گردد که این ویژگی در آینده برای Windows 11 Home Edition نیز در دسترس خواهد بود. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این سرویس باید یک حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید.

دسترسی به ویندوز بدون رمز عبور

مرحله 1: با مرورگر لپ تاپ یا رایانه شخصی خود، صفحه وب رسمی مایکروسافت را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2: به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

مرحله 3: اکنون بر روی Security کلیک کنید و سپس برگه Additional Security را انتخاب کنید.

مرحله 4: اکنون گزینه Passwordless را در تب Additional Security مشاهده خواهید کرد. روی تنظیمات روشن کردن کنار آن کلیک کنید.

مرحله 5: اکنون مراحل روی صفحه را برای فعال کردن ورود بدون رمز عبور به لپ تاپ یا رایانه شخصی خود دنبال نموده و انجام دهید.

لازم به ذکر است که مراحل ذکر شده تنها به شما امکان دسترسی بدون رمز عبور به لپ تاپ یا رایانه شخصی شما را می دهد. اگر گذرواژه یا لایه امنیتی اضافی را برای برنامه ها تنظیم نموده اید، برای استفاده از آن سرویس ها به قفل های عبور مربوطه احتیاج دارید. با این وجود، گزینه ورود بدون رمز عبور زندگی ما را بسیار آسان تر می نماید و به ما امکان می دهد به دستگاه های خود دسترسی داشته باشیم حتی اگر رمز های عبور آنها را به خاطر نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1732

به "چگونه به ویندوز بدون رمز عبور دسترسی پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به ویندوز بدون رمز عبور دسترسی پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید