بازسازی خانه: کار بازسازی 1950 واحد مسکونی در اندیکا سریع تر انجام می گردد

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان گفت: کار بازسازی یک هزار و 950 واحد مسکونی منطقه ها زلزله زده اندیکا سریع تر انجام خواهد شد و مردم زودتر در خانه های خود مستقر خواهند شد، برای 980 واحد نیز ارزیابی اجرا شده است و قرار شد که سیمان تامین و اعزام گردد.

بازسازی خانه: کار بازسازی 1950 واحد مسکونی در اندیکا سریع تر انجام می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

صادق خلیلیان در انتها جلسه قرارگاه بازسازی منطقه ها زلزله زده اندیکا که امروز (7 آبان ماه) با حضور وزیر کشور در استانداری خوزستان برگزار گردید، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد حضور رئیس جمهور، معاون اول، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس ستادبازسازی منطقه ها زلزله زده و وزیر کشور در استان خوزستان بودیم. این گروه در منطقه ها مختلف حضور یافتند و با مردم ملاقات کردند و از نزدیک پیشرفت های اقدامات اجرا شده و نقاط ضعف را مشاهده کردند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد؛ قرار شد در ابعاد مختلف اولویت بر بازسازی منطقه ها مسکونی با اولویت خانه های تخریب شده گذاشته گردد. تقسیم کار انجام شد تا بتوانیم ساخت 980 واحد مسکونی را هرچه سریع تر آغاز کنیم و یک هزار و 950 واحد مسکونی را نیز بازسازی کنیم.

استاندار خوزستان گفت: کار بازسازی یک هزار و 950 واحد مسکونی منطقه ها زلزله زده اندیکا سریع تر انجام خواهد شد و مردم زودتر در خانه های خود مستقر خواهند شد، برای 980 واحد نیز ارزیابی اجرا شده است و قرار شد که سیمان تامین و اعزام گردد.

وی بیان نمود: در مورد اسکان موقت و ایجاد آغل های دام در مدت یک ماه کار با اتمام خواهد رسید. در مورد وظایف بنیاد مسکن مربوط به اسکان دائم نیز قرار شد کار شش ماهه به اتمام رسانده گردد. در مورد ایجاد بیمارستان در اندیکا نیز موضوع با حضور معاون اول در هفته آینده نهایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1692

به "بازسازی خانه: کار بازسازی 1950 واحد مسکونی در اندیکا سریع تر انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: کار بازسازی 1950 واحد مسکونی در اندیکا سریع تر انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید