کال آو دیوتی: ونگارد صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا شد

به گزارش افق بسطام، طبق گزارش نو منتشر شده از GfK، کال آو دیوتی: ونگارد اثر کمپانی اکتیویژن، مانند نسخه های قبلی خود، در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا برای هفته منتهی به 6 نوامبر (15 آبان) قرار گرفته است. گزارش شده که نسخه پلی استیشن 5، 41 درصد از فروش را به خود اختصاص داده است و در حالی که فروش فیزیکی 23 درصد نسبت به نسخه سال گذشته کاهش یافته است، فروش دیجیتالی در این آمار لحاظ نشده است.

کال آو دیوتی: ونگارد صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا شد

مقدار فروش بازی تیراندازی تازه اکتیویژن روی کنسول های پلی استیشن 4، 29 درصد، ایکس باکس وان 19 درصد، ایکس باکس سری ایکس و اس جمعا 11 درصد بوده است. در سال 2020 میلادی، فروش نسخه فیزیکی کلد وار نسبت به مدرن وارفر، 64 درصد کاهش یافته بود اما سرعت فروش نسخه دیجیتالی آن در نهایت تا 39 درصد افزایش یافت. بنابراین با در نظر گرفتن افت فروش نسخه فیزیکی ونگارد، هنوز نمی توانیم درباره عملکرد تجاری آن در بریتانیا نتیجه گیری کنیم.

فیفا 22 به رتبه دوم هفته سقوط نموده است؛ در حالی که ماریو پارتی سوپراستارز با 18 درصد افزایش فروش در جایگاه سوم ثابت ماند. ماریوکارت 8: دلوکس که به تازگی به پرفروش ترین نسخه سری تبدیل شده، به لطف فروش قوی کنسول نینتندو سوییچ شاهد افزایش 30 درصدی فروش بود و در رتبه چهارم نهاده شد. بازی انحصاری اسپایدرمن: مایلز مورالز هم از افزایش فروش پلی استیشن 5 سود نموده و با جهش 342 درصدی فروش به جایگاه پنجم جدول راه پیدا نموده است. بعلاوه بازی Animal Crossing: New Horizons با وجود افزایش فروش 14 درصدی، با یک پله سقوط به رده هفتم دست پیدا کرد.

از طرفی بازی تازه مارول یعنی Guardians of the Galaxy با کاهش 64 درصدی فروش در هفته، از جایگاه دوم به ششم رسید. رایدرز ریپابلیک، بازی ورزشی تازه یوبی سافت پس از کاهش 48 درصدی فروش، از جایگاه هشتم به شانزدهم رسیده است. حتی فارکرای 6 در این هفته هم با افت نسبتا زیادی روبرو شده و از رتبه چهارم به دهم رسیده است. لازم به ذکر است که بازی Immortals: Fenyx Rising پس از افزایش فروش 652 درصدی، به رتبه 12 بازگشت. این نتیجه تخفیف قیمت بازی بود.

در ادامه می توانید جدول ده بازی پرفروش هفته را مشاهده کنید. بازی کال آو دیوتی: ونگارد و فورتنایت (پک مینتی لجندز)، به علت این که به تازگی عرضه شده اند، در جدول هفته قبل حضور ندارند.

بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
کال آو دیوتی: ونگارد1-
فیفا 2221
ماریو پارتی سوپراستارز33
ماریو کارت 8: دلوکس45
اسپایدرمن: مایلز مورالز517
Guardians of the Galaxy62
Animal Crossing: New Horizons76
ماینکرفت (نسخه سوییچ)87
فورتنایت (پک مینتی لجندز)9-
فارکرای 6104

با توجه به جدول فوق، دو تغییر بزرگ را می توان افت فروش فارکرای 6 و افزایش فروش قابل توجه اسپایدرمن: مایلز مورالز مطرح نمود.

منبع: Gameindustry

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1910

به "کال آو دیوتی: ونگارد صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی: ونگارد صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید