کتاب بامداد داستان 6 گزیده ای از آثار دانش آموزان داستان نویس به چاپ رسید

به گزارش افق بسطام، تهران (پانا) - کتاب بامداد داستان 6 گزیده ای از آثار دانش آموزان داستان نویس شرکت کننده در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا به همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها وفضاهای پرورشی به چاپ رسید.

کتاب بامداد داستان 6 گزیده ای از آثار دانش آموزان داستان نویس به چاپ رسید

بخش آفرینش های ادبی جشنواره فرهنگی هنری فردا یکی از فراگیرترین بخش هاست دانش آموزان زیادی داریم که در رویای شاعر و نویسنده شدن به سر می برند و در خودشان این توانایی را می بینند که با جسارت تمام واژه ها را روی کاغذ بیاورند و خودشان را مطرح نمایند البته شکی نیست که شاعران و نویسندگان آینده این کشور از بین همین نوقلمان خواهند بود.

در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و در سظح مدرسه 190 هزار و 770 شاعر و 287 هزار و 899 نویسنده دانش آموز شرکت کردند. از این تعداد پس از سه مرحله مسلبقه دادن حدود 320 دانش آموز گلچین شده و به مرحله کشوری راه یافتند در مرحله کشوری که سال جاری هم به صورت آنلاین برگزار گردید برگزیدگان با استادان درجه یک این حوزه در باره آثارش گفت و گو کردند توصیه هایی شنیدند و هدایت هایی شده اند بسیاری از دانش آموزانی که به مرحله کشوری راه می یابند با صراحت بیان می نمایند که پس از شرکت در کلاس ها و گفت و گو با استادان، فضای ذهنی شان تغییر نموده راهشان را پیدا نموده اند و در نوشتن مصمم تر شده اند.

اینها بخشی از صحبت های علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی بود که در مقدمه کتاب آمده است.

کتاب بامداد داستان 6 برگزیده آثار دانش آموزان داستان نویس است که در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در بخش آفرینش های ادبی شرکت کردند. این کتاب به همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و موسسه فرهنگی منادی تربیت به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1901

به "کتاب بامداد داستان 6 گزیده ای از آثار دانش آموزان داستان نویس به چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب بامداد داستان 6 گزیده ای از آثار دانش آموزان داستان نویس به چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید