کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، مختاری و پشتام به یک چهارم نهایی رسیدند، شکست گرایی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش افق بسطام، نمایندگان کشورمان در 4 وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا به مصاف حریفان خود رفته اند.

کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، مختاری و پشتام به یک چهارم نهایی رسیدند، شکست گرایی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا از ظهر امروز (پنجشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 55، 72، 77 و 82 کیلوگرم شروع شده است و سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته اند.

نتایج و قرعه نمایندگان کشورمان در این اوزان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه 10 بر یک مغلوب مکس نوری از آمریکا شد که با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر مقابل کریستوف بورگر از اتریش به فزونی رسید. وی در دور بعد هم با نتیجه 12 بر 2 جی یول لی از کره جنوبی را شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 6 بر یک از سد آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز دنیا از بلغارستان گذشت. وی در دور بعد هم با نتیجه 6 بر یک از سد گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال دنیا از گرجستان گذاشت و راهی نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر یک مغلوب رومن ولاسوف، قهرمان دنیا و المپیک از روسیه شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 31 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست سینگ هارپریت از هند را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه 7 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پشتام در این مرحله به مصاف رادیک کولیف، دارنده مدال نقره دنیا از بلاروس می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1655

به "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، مختاری و پشتام به یک چهارم نهایی رسیدند، شکست گرایی مقابل قهرمان المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، مختاری و پشتام به یک چهارم نهایی رسیدند، شکست گرایی مقابل قهرمان المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید