گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها

به گزارش افق بسطام، سعید خانی با بیان اینکه اگر مسئولین بخواهند از فیلمی حمایت کنند و آن را بیشتر از زمان مقرر روی پرده نگه دارند کاری خلاف قانون اجرا شده گفت: برنامه ریزی های تبلیغاتی هزینه بسیاری دارد و اگر قرار باشد تغییری در زمان نمایش فیلم ایجاد شود، برنامه ریزی پخش یک فیلم به هم می ریزد.

گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها

این پخش کننده در گفت وگو با خبرنگاران درباره اکران فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی بیان نمود: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم، قرار بود از دوم مرداد ماه این اثر روی پرده برود اما متوجه شدیم که قرار است از فیلمی که قبل ما روی پرده رفته حمایت شود، به همین دلیل اکران ما با تاخیر صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: شورای صنفی نمایش باید شرایطی را فراهم کند که هر فیلم بتواند در زمان خودش روی پرده برود زیرا صاحبان فیلم هزینه های بسیاری را برای تبلیغات و اطلاع رسانی ها صرف می کنند. برنامه ریزی های تبلیغاتی هزینه بسیاری را به همراه دارد و اگر قرار باشد تغییری در زمان نمایش فیلم ایجاد شود کل برنامه ریزی پخش یک فیلم به هم میریزد، همچنین هر چه جلوتر می رویم به ماه محرم نزدیک می شویم و در این ماه نیز معمولا با یک افت مخاطب روبرو هستیم.

مدیر پخش خانه فیلم با تاکید بر اینکه بر اساس قانون فیلم ها می توانند تا هفت هفته در سرگروهی روی پرده باشند، گفت: ما بر اساس همین قانون موجود برنامه ریزی کرده بودیم و کارمان را پیش بردیم حالا اگر مسئولین بخواهند از فیلمی حمایت کنند و آن را بیشتر از زمان مقرر روی پرده نگه دارند کاری خلاف قانون اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با این کاری که انجام می شود ممکن است از یک فیلم حمایت شود اما دیگر آثار نابود خواهند شد و فضای کلی سینما به هم می ریزد. این در حالی است که ما در شرایطی به سر می بریم که سینما فیلم جدید می خواهد تا مقداری فروش ها بالا برود. همین عقب افتادن نمایش فیلم ها باعث می شود برنامه ریزی خیلی دیگر از فیلمسازان و صاحبان آثار هم دچار مشکل شود.

خانی در انتها صحبت های خود بیان نمود: با این وضعیتی که تعداد زیادی فیلم پشت در سینماها در انتظار اکران هستند، به تعویق افتادن نمایش فیلم ها و برخوردهای موردی و سلیقه ای شرایط را سخت تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، ایده اصلی در چهار کشور ایران، قبرس، اسپانیا و کانادا فیلمبرداری شده و قصه آن مربوط به فساد مالی و پشت پرده مناقصات بین المللی و بزرگ در سطح کشور است. در این فیلم بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسل، پژمان جمشیدی و مهرداد صدیقیان بازی کرده اند و ایده اصلی دومین تجربه کارگردانی آزیتا موگویی پس از فیلم تراژدی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 320

به "گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید