آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی

به گزارش افق بسطام، پادری یکی از وسایل منزل است که می توان با به کارگیری هنر و خلاقیت انواع متنوعی از آن را با وسایل مختلف درست کرده و خانه امان را زیباتر کنیم.

آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی

استفاده از پادری های متنوع و خلاقانه می تواند در زیبایی منزل تاثیرگذار باشد. مخصوصا اگر کار دست خودتان باشد زیبایی آن دوچندان شده چرا که هنر شما را به نمایش می گذارد. با کمی خلاقیت می توان از وسایل مختلف پادر ی های شیک و فانتزی ساخت. در ادامه شما را با ساخت نوع سنگی آن آشنا می کنیم که قابل استفاده در حمام، آشپزخانه، خانه، حیاط و ... می باشد.

آموزش ساخت پادری سنگی

می توانید با استفاده از سنگ های صاف و زیبایی که مخصوصا در سواحل پیدا می شود و جمع کردن آنها از سرگرمی های سفر به حساب می آید پادری زیبای سنگی درست کرد که علاوه بر زیبایی انرژی سنگ و خاک را به بدن ما منتقل می کند. گفته می شود نیروی انرژی حیاتی از طریق کف پاها در هنگام پیاده روی با پای برهنه جذب می شود. افزایش این انرژی در بدن طول عمر را افزایش می دهد و بر قدرت انجام کارها و تفکر بهتر نیز تاثیرگذار است.

وسایل لازم

  • چسب حرارتی یا چسب آکواریوم
  • تکه سنگ های متوسط و ترجیحا صاف
  • چرم یا موکت یا توری ترمز زیر فرش
  • کاتر برای بریدن موکت

روش ساخت

  • ابتدا توری ترمز فرش یا موکت را به شکل مورد نظر برش بزنید. طول و عرض و مدل این پا دری دلخواه است. می توانید توری، موکت یا چرم را به شکل مستطیل، دایره، بیضی یا نیم دایره برش بزنید. بهتر است این پا دری روی همین توری ترمز فرش ساخته شود تا به هیچ عنوان خطر لغزش روی سرامیک یا کف پوش های منزل برای شما پیش نیاید.
  • سنگ ها (برای تهیه قلوه سنگ ها می توانید به لوازم خرازی ها یا آکواریوم فروشی ها نیز مراجعه کنید و به راحتی هر رنگی از آن را تهیه نمایید) را با فاصله و منظم کنار هم روی سطح موکت یا توری بچسبانید و زمانی برای خشک شدن به سنگ ها بدهید. سپس تمام درزهای میان سنگ ها را با چسب آکواریوم درزگیری کنید تا جلوه کار در انتها زیباتر باشد و از نفوذ ذرات و جرم نیز جلوگیری شود. از زیبایی آن در جلو درب حمام یا جلوی شومینه یا جلوی درب منزل لذت ببرید.
  • در صورت تمایل می توانید الگوی یک طرح خاص را در آورده و روی موکت کپی کنید و آن قسمت را از سنگ هایی با رنگ متفاوت پر کنید. در زیر چند نمونه از پادری سنگی را مشاهده می کنید.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1049

به "آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تصویری ساخت پادری مدرن سنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید