آموزش کوتاه کردن مو در خانه

به گزارش افق بسطام، گاهی ممکن است برای کوتاه کردن موها امکان رفتن به آرایشگاه را نداشته باشیم. در اینجا چند روش کوتاه کردن مو در خانه را به شما آموزش می دهیم.

آموزش کوتاه کردن مو در خانه

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

آیا تا به حال در خصوص کوتاه کردن مو های خود فکر نموده اید؟ آیا تا بهحال سعی نموده اید خودتان موهایتان را کوتاه کنید؟ این کار واقعا سرگرم کننده است.اما باید در انجام آن دقت کنید تا نتیجه حاصله مورد قبولتان واقع گردد. شما برایکوتاه کردن مو در خانه می توانید از روش های کوتاهی سریع با موی دم اسبی شدهبهره ببرید. با دم اسبی کردن مو ها تمام مو در یک مکان جمع می گردد و کار شما برایچیدن موها ساده تر است. بسته به اینکه موی خود را در چه قسمتی از سر دم اسبی کنید،می توانید اشکال و برش های مختلف را ایجاد نمایید و در نتیجه کوتاهی های متفاوتیرا برای خود انجام دهید. در اینجا چند مدل کوتاهی دوست داشتنی را به شما آموزش می دهیم که می توانیدبه راحتی آن ها در منزل امتحان کنید.

برای کوتاه کردن موها با این روش بهتر است ابتدا موها را کاملا صاف ویکدست شانه کنید. هر چه موها را لخت تر کنید نتیجه کار تمیز تر خواهد بود. بعد از اینکه محل دم اسبی را انتخاب کردید به این نکته توجه کنید کههر بار فقط حدود 3 اینچ (هر اینچ حدود 2.5 سانت است) از موها را میان دو انگشتاشاره و انگشت وسط بگیرید و با قیچی کوتاه کنید. این کار باعث می گردد موها را با دقتبیشتری کوتاه کنید. توجه داشته باشید که در این روش باید از یک قیچی تیز بهره ببرید تاموها به راحتی کوتاه شوند. اگر از قیچی غیر تیز بهره ببرید چون خودتان داریدموها را کوتاه می کنید و تسلط زیادی بر روی چیدن ندارید ممکن است برش ها خوب از آبدر نیاید و کوتاهی موها خراب گردد.

روش اول (کوتاه کردن مو با دم اسبی در بالای سر):

در این روش شما باید مو هایخود را در وسط و بالای سر دم اسبی کنید. اطمینان حاصل کنید که موها را کاملا صاف ومحکم بسته اید. سپس در مقابل یک آینه بایستید دم اسبی را کاملا راست و رو به بالا بگیرید وکوتاهی را در سراسر آن انجام دهید. نکته مهم در این روش های کوتاهی این است که برششما چگونه است. اگر برش را مستقیم و صاف انجام دهید یک سبک کوتاهی را ایجاد نمودهاید. اگر موها را به حالت اریب به سمت بالا یا اریب به سمت پایین برش دهید، مدل هایکوتاهی تغییر می یابد. بعد از اصلاح موها آن ها را باز کنید و چک کنید که همه رایکدست چیده باشید. اگر احساس کردید که موها ناصاف است یا قسمتی را جا انداختهبودید کار را مجددا و با دقت بیشتری انجام دهید. این روش های کوتاهی نیازمند تمرینو تکرار هستند.

روش دوم (کوتاه کردن مو با دم اسبی در وسط پشت سر):

در این روش موها را در پشت سر به شکل دم اسبی ببندید. این مدل دارایتکه های خرد مو در پشت سر است.

روش سوم (کوتاه کردن مو با دم اسبی در جلوی سر):

در این روش باید همه موها را به سمت جلوی سر شانه بزنید و آن ها را بهشکلی تمیز و یکدست در جلوی سر بالای پیشانی محکم دم اسبی کنید. دقت کنید که درکلیه این روش ها باید دم اسبی را کاملا صاف و تمیز ببندید و هیچ گونه بیرون زدگی ویا یکدست نبودن در آن وجود نداشته باشد. وقتی موها را محکم در بالای پیشانی بستیدبا دقت موها را میان انگشتان بگیرید و کوتاه کنید. در این روش به راحتی برش دادنموها را می بینید و نیازی به آینه ندارید. این مدل بعد از کوتاه شدن به این صورتاست که موها از جلوی سر کوتاه هستند و هر چه به پشت سر می رسد موها بلند تر است.

روش چهارم (کوتاه کردن مو با دم اسبی در کنار سر):

این روش یک سبک مدرن و جسورانه از کوتاهی مو را ایجاد می نماید. این روشیک حالت نامتقارن را به وجود می آورد؛ مو را می توانید سمت چپ یا سمت راست سر دماسبی کنید. این بسته به انتخاب و خواست شما است. فقط بدانید که مو را در هر سمت کهببندید آن سمت در نهایت پس از کوتاه کردن موها کوتاهتر از سمت دیگر می گردد.

روش پنجم (کوتاه کردن مو با دم اسبی در پایین پشت سر):

در این روش هم، باید موها را کاملا جمع کنید و در بالای گردن محکمببندید. سپس اگر موها را پایین نگه دارید و صاف بچینید موهایتان صاف و یک اندازهکوتاه خواهد شد ولی اگر دم اسبی را بالا بیاورید و اریب بچینید مدل دیگری به وجودمی آید.

شما می توانید موهایتان را با ترکیبی از روش های فوق نیز کوتاه کنید.برای مثال یک نمونه را برایتان آورده ایم که با نوجه به تصویر می توانید ببینید کهابتدا موها را در بالای سر بسته و برش داده شده است. سپس موها در جلوی سر جمع شدهو برش خورده و در آخر موها در وسط و پشت سر بسته شده و کوتاه شده است. بنابراین بااستفاده از سه روش دم اسبی کردن مو این مدل زیبا به وجود آمده است.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 656

به "آموزش کوتاه کردن مو در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کوتاه کردن مو در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید