آیا سرکه سیب واقعا لاغر می نماید!

به گزارش افق بسطام، یک ترفند آسان وجود دارد که به کاهش 300 کالری دریافتی در روز یاری می نماید؛ اما احتیاج به عادت کردن به یک نوشیدنی تند دارد و ممکن است طعم آن برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد.

آیا سرکه سیب واقعا لاغر می نماید!

این ترفند شامل نوشیدن سرکه سیب است. سرکه سیب سال هاست که به عنوان یک نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن مطرح شده است. سرکه سیب از سیب های تازه به وسیله فرآیند تخمیر تهیه می گردد که در آن مخمر قند موجود در سیب را به الکل تبدیل می نماید و سپس الکل به وسیله باکتری های استیک به اسید استیک، ماده جادویی تبدیل می گردد. در این مطلب از خبرنگاران به سوال آیا سرکه سیب لاغر می نماید ؟ پاسخ خواهیم داد.

نظر متخصصین درباره این باور

سارا فلاور، متخصص تغذیه می گوید: باید تاکید کنم که تغییرات رژیم غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. شما نمی توانید فقط سرکه سیب مصرف کنید و هرچه می خواهید بخورید، به امید اینکه این یک قرص جادویی برای کاهش وزن باشد.

اندازه سرکه سیب مورد استفاده برای کاهش وزن نباید بیش از 1-2 قاشق غذاخوری (15-30 میلی لیتر) در روز باشد

بیشتر مطالعات در خصوص کاهش وزن و سرکه سیب نشان داده اند که می تواند احساس سیری را افزایش دهد و از خوردن میان وعده جلوگیری کند.

نتایج تحقیقات

یک مطالعه که در سال 2005 انجام شد، نشان داد که وقتی فردی همراه با غذای خود از سرکه سیب استفاده می نماید، در مقایسه با افرادی که این نوشیدنی را همراه با وعده های غذایی خود مصرف نمی نمایند، 275 کالری کمتر در طول روز دریافت می نمایند. اگرچه محققان دانشگاه ایالتی آریزونا کاهش 275 کالری را ضعیف توصیف می نمایند، اما برای بعضی ممکن است تفاوت ایجاد کند.

محققان بعلاوه دریافتند که سرکه سیب به کاهش پاسخ قند خون بعد از غذا یاری می نماید. کنترل قند خون نه تنها برای درمان دیابت لازم است، بلکه برای کاهش وزن نیز مفید است، زیرا به توقف هوس غذایی یاری می نماید.

در مطالعه دیگری که در سال 2005 روی 12 داوطلب سالم انجام شد، محققان دریافتند که سرکه سیب گلوکز و پاسخ های انسولین را کاهش می دهد و در عین حال احساس سیری را حتی بعد از یک وعده غذایی که عمدتا از نان (کربوهیدرات) تشکیل شده است، افزایش می دهد.

کلام آخر

راه های مختلفی برای افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی شما وجود دارد و می توان آن را با مواد سالمی مانند روغن زیتون، آب لیمو یا حتی آب مخلوط کرد. مهم است که اندازه سرکه سیب مورد استفاده برای کاهش وزن نباید بیش از 1-2 قاشق غذاخوری (15-30 میلی لیتر) در روز باشد.

اگرچه استفاده گهگاهی از سرکه سیب برای بیشتر افراد بی خطر است، اما خطراتی را به همراه دارد، از جمله اسیدی بودن آن، که اگر بیش از حد یا به اندازه زیاد آن را بنوشید، ممکن است گلو را تحریک کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کندن موی این قسمت از بدن باعث مرگ می گردد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1931

به "آیا سرکه سیب واقعا لاغر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سرکه سیب واقعا لاغر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید