آیفون شما یک بازی پین بال مخفی دارد که احتمالا هنوز کشف نکردید

به گزارش افق بسطام، به لطف شیطنت های گوگل، شما یک بازی پین بال روی گوشی آیفون دارید ولی چون مخفی است؛ احتمالا هنوز آن را کشف نکردید و لذت بازی با آن را نبردید. همه کاربران آیفون نمی توانند این بازی را پیدا کنند جز اینکه به طور تصادفی آن را کشف کرده باشید.

آیفون شما یک بازی پین بال مخفی دارد که احتمالا هنوز کشف نکردید

برخی اوقات، برنامه نویسان اپلیکیشن ها یک لذت پنهان را در کدهای خود قرار دهند تا کاربران در میان ده ها کار جدی، برای چند دقیقه سرگرم شوند. برای مثال، اپلیکیشن Google برای آیفون دارای یک بازی پین بال مخفی است.

احتمالا قبلا اپلیکیشن Google را نصب کردید و باید به آخرین نسخه به روزرسانی کنید. اگر هنوز این اپ را نصب نکردید؛ می توانید آن را از روی اپ استور اپل نصب کنید. حتما بررسی کنید که آخرین نسخه از اپلیکیشن گوگل را نصب کرده باشید.

پس از اجرای برنامه گوگل، روی گزینه Tabs در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. اپلیکیشن گوگل در اینجا برگه های باز را مرتب سازی و ذخیره کرده است. شما می توانید از اینجا هریک از برگه ها را باز کنید. همه برگه ها را بسته و دوباره روی گزینه Tabs بزنید؛ جایی که اکنون خالی است.

یک سوایپ رو به بالای بزرگ و محکم در وسط صفحه داشته باشید تا بازی پین بال شروع شود. رابط گرافیکی پین بال ظاهر می شود و با زدن یک ضربه به پایین یا سمت چپ پایین، صفحه کنترل بازی ظاهر می شود.

شما باید بلوک ها را ضربه بزنید تا شکسته شوند و همزمان اجازه ندهید توپ ها به پایین صفحه نزدیک شوید. یک شمارنده، نمره های دریافتی شما را نشان می دهد و پیش از اتمام بازی، سه شانس در اختیار دارید.

بازی مخفی پین بال گوگل در آیفون و آیپد می تواند به صورت آفلاین بازی شود و سرگرم کننده است. اگر خواستید برای چند دقیقه؛ حتی بدون اینترنت فکر تان را از کارهای جدی خود منحرف کنید؛ سراغ این بازی بروید و امتیازهای خود را بالاتر ببرید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1578

به "آیفون شما یک بازی پین بال مخفی دارد که احتمالا هنوز کشف نکردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون شما یک بازی پین بال مخفی دارد که احتمالا هنوز کشف نکردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید