ادامه پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی تأسیسات نظامی روسیه در سوریه

به گزارش افق بسطام، طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، یک جنگنده روسی مجبور شد از پایگاه هوایی حمیمیم بلند گردد تا هواپیمای شناسایی آمریکایی را که به سمت تأسیسات نظامی روسیه پرواز می کرد، در آسمان دریای مدیترانه همراهی و از منطقه دور کند.

ادامه پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی تأسیسات نظامی روسیه در سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت دفاع روسیه امروز، دوشنبه بیان کرد که نیروهای نظامی این کشور روز گذشته (یکشنبه) یک فروند هواپیمای ناشناس که بر فراز آبهای بین المللی دریای مدیترانه به سمت تأسیسات نظامی روسی در سوریه در حال پرواز بود را شناسایی کردند.

بر اساس این اطلاعات، به منظور شناسایی و دور کرردن هواپیمای هدف ، یک فروند جنگنده وظیفه ناوگان هو-فضای روسیه از پایگاه حمیمیم به هوا برخاست.

خلبان جنگنده روسی شماره گذاری شده به روس بدنه این هواپیما که متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده است را شناسایی کرد و آن را تا دور شدن از حریم هوایی سوریه همراهی کرد.

جنگنده روسی پس از مجبور کردن هواپیمای شناسایی آمریکایی به تغییر جهت و دور کردن آن از تأسیسات نظامی روسیه، به پایگاه هوایی حمیمیم بازگشت.

وزارت دفاع روسیه همچنین تأکید کرد که تمامی پروازهای نیروهای هوا-فضای این کشور طبق قوانین بین المللی و با استفاده از آسمان آب های بین المللی انجام می گردد.

پیش از این هم هواپیمای نظامی آمریکایی، بارها پروازهای شناسایی را در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم روسیه و مرکز لجستیکی ناوگان دریایی این کشور در بندر طرطوس در خاک سوریه انجام داده ا ند که آخرین مورد آن در تاریخ 9 مارس (19 اسفند ماه) بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 800

به "ادامه پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی تأسیسات نظامی روسیه در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی تأسیسات نظامی روسیه در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید