از کتاب و لوازم التحریر تا پوشاک و لوازم الکترونیکی؛ همه را تا سقف 70 درصد تخفیف تهیه کنید

به گزارش افق بسطام، اگر مدت هاست که قصد خرید کالای خاصی را دارید به نظر می رسد دیجی کالا برترین زمان خرید را اعلام نموده است. از لپ تاپ و گوشی موبایل، تا لباس و لوازم التحریر همه در این کمپین، تا سقف 70 درصد تخفیف به فروش می رسد.

از کتاب و لوازم التحریر تا پوشاک و لوازم الکترونیکی؛ همه را تا سقف 70 درصد تخفیف تهیه کنید

ذوق خرید قلم و دفتر و بوییدن عطر کاغذهای نو، حس نوستالژیک همه ماست که با رسیدن به اواخر تابستان از راه می رسد. فرقی نمی کند مدرسه برویم یا دانشگاه، کارمند باشیم یا دکتر و مهندس؛ شهریور برای همه ما خاطره انگیز است. هر سال، انتها تابستان و با نزدیک شدن به پاییز، خانواده ها در تدارک تهیه لوازم مورد احتیاج بچه ها برای رفتن به مدرسه یا دانشگاه هستند و تکاپوی خرید و فروش در جامعه موج می زند.

در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، با نزدیک شدن به فصل پاییز، هر سال کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه طراحی و اجرا می شد و کالاهای مرتبط با مدرسه و دانشگاه با تخفیف های متنوع به فروش می رسید. این کمپین با هدف ایجاد فرصت خرید به صرفه تر برای مشتری ها و شرایط فروش بیشتر برای فروشندگان، برنامه ریزی و اجرا می شد.

سال جاری اما این کمپین، با عنوان برترین زمان خرید طراحی و در حال اجراست. در این کمپین، علاوه بر لوازم التحریر مورد احتیاج برای مدرسه و دانشگاه، فرصت خرید یا فروش کالاهای متنوع تری نیز در دسته بندی های مختلف برای خریداران و فروشندگان فراهم شده و تقریبا در تمام دسته بندی های کالایی موجود در دیجی کالا تخفیف های این کمپین مشاهده می گردد.

افرادی که تا 10 شهریور از دیجی کالا خرید نمایند با هر خرید یک شانس در قرعه کشی دارند؛ در این قرعه کشی پنج آیفون 13 پرومکس به قید قرعه به خریداران هدیه می گردد. اما این انتها کمپین نیست و تا 15 مهر می توانید با سقف 70 درصد تخفیف، وسایل مورد احتیاج خود را از دیجی کالا تهیه کنید. برای ثبت یک خرید پروپیمان، از لوازم مدرسه و دانشگاه تا پوشاک و لوازم الکترونیکی به این صفحه مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2106

به "از کتاب و لوازم التحریر تا پوشاک و لوازم الکترونیکی؛ همه را تا سقف 70 درصد تخفیف تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کتاب و لوازم التحریر تا پوشاک و لوازم الکترونیکی؛ همه را تا سقف 70 درصد تخفیف تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید