سامسونگ از نسل نو گوشی های هوشمند تاشو رونمایی کرد

به گزارش افق بسطام، یورونیوز: گوشی های تاشو عرضه شده از قیمت تقریبا بالایی برخوردارند و آنها را می توان در بعضی کشورها پیش خرید کرد.

سامسونگ از نسل نو گوشی های هوشمند تاشو رونمایی کرد

شرکت محصولات الکترونیک سامسونگ روز چهارشنبه 26 ژوئیه (4 مرداد) در یک رویداد مجلل در سئول مرکز کره جنوبی از دو گوشی هوشمند تاشوی تازه خود رونمایی کرد.

نمایشگرهای دو مدل گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 بزرگتر از صفحه نمایش گوشی های تاشو قبلی هستند و دوربین های پیشرفته تر با کیفیت تصاویر بهتری دارند. به گفته سامسونگ آنها بعلاوه امکانات بیشتری برای کار، چت متنی و ویدیویی و بعلاوه فیلم و بازی دارند.

به لحاظ ظاهری گوشی های هوشمند تازه سامسونگ نسبت به نسخه های تاشوی قبلی کمی براق تر و سبک تر هستند، اما به گونه ای طراحی شده اند که بادوام تر و در مقابل ضربه مقاوم تر باشند.

این گوشی ها را می توان از هم اکنون پیش سفارش کرد، با این حال قیمتی که برای این گوشی ها گذاشته شده است به نسبت بالا به نظر می رسد. این قیمت ها از نرخ پایه 1199 یورو برای مدل گلکسی زد فلیپ 5 و 1899 یورو برای گلکسی زد فولد 5 آغاز می گردد.

تی ام رو، مدیرعامل موبایل سامسونگ الکترونیکس، در بیانیه ای گفت که گوشی های هوشمند تاشو سطحی از تجربه را ارائه می دهند که مردم می خواهند و نمی توانند آن را در هیچ دستگاه دیگری تجربه نمایند.

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی که فراوری نماینده اصلی تراشه های حافظه کامپیوتری نیز محسوب می گردد، پیشگام عرضه گوشی های تاشو به شمار میرود. این شرکت نسل اول دستگاه های الکترونیکی تاشو را در سال 2019 به بازار فرستاد.

در صنعت تلفن های همراه این خوش بینی وجود دارد که بازار جهانی گوشی های تاشو با سرعت بیشتری رشد کند. این در حالی است که سایر فروشندگان گوشی های تاشو مانند گوگل، موتورولا و هواوی نیز رقیب سامسونگ محسوب می شوند.

بر اساس گزارش پایگاه کانترپوینت، یک مرکز تحقیقاتی بازار فناوری، اندازه فروش تلفن های همراه تاشو در سال 2023 به 19 میلیون دستگاه رسیده است. این رقم افزایشی 45 درصدی را نسبت به سال 2022 نشان می دهد که عمدتاً ناشی از افزایش تقاضای مصرف نمایندگان در کشور چین است.

کانترپوینت در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر کرد پیش بینی کرد در صورتیکه اپل نیز در نهایت یک آیفون تاشو را به بازار عرضه کند، اندازه فروش کلی تلفن های هوشمند تاشو می تواند تا سال 2027 از 100 میلیون دستگاه فراتر رود.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2094

به "سامسونگ از نسل نو گوشی های هوشمند تاشو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از نسل نو گوشی های هوشمند تاشو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید