چه محصولات جدیدی از اپل در پاییز 2024 رونمایی می شوند؟

به گزارش افق بسطام، در حالی که در نیمه راه سال 2024 هستیم، هنوز هم شاهد عرضه بسیاری از محصولات تازه اپل در پاییز سال جاری خواهیم بود. تابستان معمولا فصل آرامی برای معرفی محصولات تازه است، اما اپل خود را برای یک پاییز هیجان انگیز آماده می نماید که از سپتامبر شروع می گردد. بنابراین اگر قصد خرید محصولات اپل را دارید، بهتر است ابتدا نگاهی به این محصولات بندازید.

چه محصولات جدیدی از اپل در پاییز 2024 رونمایی می شوند؟

لیست محتوا

محصولات نو اپل که در پاییز سال جاری رونمایی خواهند شد:

آیفون 16 پرو و پرو مکس

پرچم داران آیفون 16 پرو و پرو مکس قرار است به روزرسانی های قابل توجهی نسبت به مدل های سال گذشته داشته باشند. از جمله نمایشگرهای بزرگ تر (6.3 اینچ برای مدل Pro و 6.9 اینچ برای Pro Max) در مقایسه با 6.1 و 6.7 اینچی سال گذشته، دکمه سخت افزاری اختصاصی برای کنترل دوربین، دوربین ارتقا یافته با اولتراواید بهتر، عملکرد بهتر در نور کم و زوم اپتیکال 5 برابری و بعلاوه تراشه A18 Pro با موتورعصبی پیشرفته برای هوش مصنوعی.

آیفون 16 و 16 پلاس

برخلاف مدل های پرو، آیفون 16 و 16 پلاس میزان نمایشگر مشابه مدل های سال گذشته را حفظ می نمایند. با این حال، این مدل ها ممکن است همان تراشه A18 Pro مدل های Pro و Pro Max را داشته باشند یا شاهد عرضه دو تراشه نو باشیم. A18 برای مدل های پایه و A18 Pro برای مدل های بالاتر. بعلاوه، دکمه سخت افزاری اختصاصی برای ویژگی های دوربین، ویژگی های هوش مصنوعی iOS 18 و رنگ های متنوع در همه مدل های آیفون 16 وجود دارد.

AirPods 4

اپل میخواهد دو مدل جداگانه از AirPods 4 را عرضه کند. یک نسخه مقرون به صرفه تر و یک مدل پریمیوم . به نظر می رسد که مدل های ایرپاد 2 و 3 از خط فراوری این شرکت خارج شوند. هر دو مدل مقرون به صرفه و پریمیوم دارای کیس شارژ USB-C و طراحی پایه به روز شده ای هستند که ترکیبی از AirPods Pro و AirPods 3 خواهد بود. حذف نویز و پشتیبانی از Find My فقط در مدل پریمیوم موجود است.

AirPods Max 2

AirPods Max 2 با جایگزینی لایتنینگ با شارژ USB-C عرضه می گردد و احتمالا از چندین ویژگی منحصر به فرد AirPods Pro 2 مانند صدای تطبیقی، آگاهی از مکالمه و صدای شخصی سازی شده بهره مند خواهد بود.

اپل واچ سری 10

اپل واچ سری 10 با دو میزان استاندارد بزرگ تر، پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. ساعت کوچک تر به میزان مدل بزرگ فعلی خواهد بود و مدل بزرگتر برای مطابقت با میزان صفحه نمایش Ultra در ابعاد بیشتری عرضه می گردد. قاب دستگاه نیز باریک تر خواهد شد و از تراشه قدرتمندتری برخوردار است که می تواند پایه ای برای قابلیت های هوش مصنوعی اپل در آینده باشد. سنسورهای سلامتی برای تشخیص فشار خون بالا و آپنه خواب نیز در حال آنالیز هستند.

اپل واچ اولترا 3

اپل واچ اولترا که هر ساله به روزرسانی می دهد، برای اولین بار در سال 2022 ارائه شد و به عنوان یک محصول موفقیت آمیز برای شرکت اپل عمل نموده است. در خصوص اپل واچ اولترا 3 سال جاری اطلاعات زیادی در دست نیست. با این حال، مطمئنا حداقل با قابلیت های نو مدل های سری 10 از جمله تراشه سریع تر که برای هوش مصنوعی مجهزتر است و احتمالا سنسورهای سلامت نو مطابقت دارد. یکی از نکات برجسته این مدل، رنگ تیتانیوم مشکی فضایی است.

محصولات نو اپل: آیپد مینی 7 و آیپد نسل یازدهم

آیپد مینی که از سال 2021 به روزرسانی نشده است، به زودی تحولی در آن ها صورت می گیرد. انتظار می رود آیپد مینی با صفحه نمایش ارتقا یافته بدون اسکرول ژله ای و یک تراشه نو عرضه گردد. این مدل ممکن است برای سازگاری با قابلیت های هوش مصنوعی اپل به تراشه های کلاس M منتقل گردد.

اپل بعلاوه یک آیپد مدل پایه نو را عرضه خواهد نمود. با اطلاعات کمی که از این دستگاه وجود دارد، انتظار می رود این مدل دارای تراشه نوتر و قدرتمندتر و بعلاوه احتمالا پیشرفت هایی در Apple Pencil باشد، اما هیچ تغییر عمده ای در طراحی سخت افزاری نخواهد داشت.

M4 MacBook Pro

اجرای انحصاری آیپد پرو به عنوان تنها دستگاه اپل با تراشه M4 به زودی به خاتمه می رسد. انتظار می رود اپل مدل های نو مک بوک پرو را با تراشه های M4، M4 Pro و M4 Max در پاییز سال جاری عرضه کند. در حالی که هیچ طراحی نو قابل توجهی در فرم فاکتور رایانه ها پیش بینی نمی گردد، اما تراشه M4 در این مدل ها توجه ویژه ای را به خود جلب خواهد نمود.

محصولات نو اپل: احتمال عرضه M4 Mac mini و iMac

شایعه شده است که مک مینی و آی مک تراشه M4 را در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 دریافت خواهند کرد. در سال 2024 شاهد یک مک مینی نو در کنار مک بوک پرو نو خواهیم بود و آی مک نیز در اوایل سال 2025 به روز رسانی خود را در کنار مک بوک ایرهای نو دریافت خواهد نمود.

Apple TV 4K، هوم پاد با نمایشگر و دیگر محصولات نو اپل

بعلاوه، خبر هایی در خصوص دستگاه های خانگی نو اپل وجود دارد که آن ها هم احتمالا در سال 2024 عرضه می شوند. یکی از این دستگاه ها، Apple TV 4K با تراشه بهتر و دیگری نسخه HomePod با نمایشگر LCD است. هنوز هیچ کدام از این به روزرسانی ها تایید نشده اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه چیزی در دست دارد.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1403 بروزرسانی: 25 تیر 1403 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2135

به "چه محصولات جدیدی از اپل در پاییز 2024 رونمایی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه محصولات جدیدی از اپل در پاییز 2024 رونمایی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید