اعزام 10 دوومیدانی کار به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش افق بسطام، سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی اسامی نفرات اعزامی به هند برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را بیان کرد.

اعزام 10 دوومیدانی کار به مسابقات قهرمانی آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام زمستان با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دومیدانی، تیم ملی دوومیدانی کشورمان که قرار است به بیست ودومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا (هندوستان) اعزام گردد، در حال حاضر در استادیوم حافظیه شیراز اردوی آماده سازی خود را پیگیری می نماید.

تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی اسامی نهایی ملی پوشان را جهت اعزام به این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا اعلام نمود.

احسان حدادی، محمد صمیمی (پرتاب دیسک)، علی خدیور (400 متر)، حسن تفتیان (100 متر)، رضا مقدم (پرتاب چکش)، سحر ضیایی (پرتاب نیزه)، حسین کیهانی (3000 متر بامانع)، امیر مرادی (800 متر)، علی ثمری (پرتاب وزنه) و کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، 10 ملی پوشی هستند که ترکیب اصلی تیم ملی دوومیدانی ایران را در بیست ودومین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

همچنین فردین محمدزاده و حسین شایان به عنوان مربی، دکتر اردیبهشت پزشک تیم، تیمورغیاثی به عنوان سرپرست و مجید کیهانی رئیس فدراسیون، ملی پوشان را در این دوره از رقابت ها همراهی خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 546

به "اعزام 10 دوومیدانی کار به مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 10 دوومیدانی کار به مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید