افتتاح نخستین واحد سورتینگ میوه مکانیزه آذربایجان شرقی در مراغه

به گزارش افق بسطام، خبرگزاری خبرنگاران-معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه از افتتاح نخستین واحد سورتینگ مکانیزه آذربایجان شرقی در این شهرستان اطلاع داد.

افتتاح نخستین واحد سورتینگ میوه مکانیزه آذربایجان شرقی در مراغه

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ دکتر اسماعیل کریمی اصل در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: نخستین واحد سورتینگ میوه به صورت مکانیزه در آذربایجان شرقی با حضور دکتر جهانبخش سلمانیان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دکتر داود اسدیان معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه افتتاح شد.

وی تاکید نمود: این واحد مکانیزه هر ساعت 5 تن ظرفیت سورتینگ دارد در این واحد برای 15 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: این واحد مکانیزه سورتینگ به وسیله یکی از سردخانه داران مراغه ای راه اندازی شده است که سردخانه ایشان با ظرفیت هشت هزار تنی جزو بزرگترین سردخانه های شهرستان است.

دکتر کریمی اصل با بیان اینکه هم اکنون 47 واحد سردخانه در مراغه فعال است و 20 واحد نیز در حال ساخت است اضافه کرد: عملیات اجرایی بعضی از سردخانه های در حال ساخت به دلیل عدم پرداخت تسهیلات متوقف شده که با قول مساعد فرماندار مراغه امیدواریم این مشکل برطرف گردد.

وی در خاتمه گفت: ظرفیت سردخانه ای مراغه 160 هزار تن است و قابلیت افزایش به 250 هزار تن را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1860

به "افتتاح نخستین واحد سورتینگ میوه مکانیزه آذربایجان شرقی در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین واحد سورتینگ میوه مکانیزه آذربایجان شرقی در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید