انتقاد سلطانی فر از شرایط نامناسب شرایط تنیس ایران در آسیا

به گزارش افق بسطام، وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط تنیس ما در آسیا خوب نیست و باید در سیاست ها و برنامه ریزی ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم.

انتقاد سلطانی فر از شرایط نامناسب شرایط تنیس ایران در آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در بازدید از مجموعه آرشا کلاب گفت: با توجه به نیازهایی که رشته های مختلف ورزشی به منظور گسترش فضاهای ورزشی دارند، از سه سال پیش کوشش گسترده ای را برای تحقق این مهم با استفاده بیشتر از منابع بخش خصوصی شروع کردیم. استفاده از منابع بخش خصوصی هم در قانون بودجه ما هست هم در قوانین دیگر هست که بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به صورت BOT برای تکمیل به بخش خصوصی بگذاریم و هم اینکه از مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها با اعطای تسهیلات ارزان تر، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تعدادی از بخش خصوصی هم علاقمندند و خودشان سرمایه گذاری می نمایند، همچون مجموعه تنیس بسیار زیبا کامل و و ارزشمند آرشا کلاب که ساخته شده و در نوع خودش بی نظیر است، بطوریکه هفت زمین تنیس و امکانات جانبی کامل برای برگزاری مناسب برگزاری رویدادهای بین المللی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان رشته ورزشی تنیس در ایران را دارای علاقه مندان زیادی دانست و توضیح داد: وقتش رسیده است که فدراسیون یک ساماندهی جدید گردد و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد، چرا که الان شرایط ما در آسیا خوب نیست و ما بایستی که در سیاست ها و برنامه ریزی ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم.

سلطانی فر با بیان اینکه استعدادهای خیلی خوبی در تنیس داریم گفت: اگر خوب سرمایه گذاری کنیم و از سنین پایین روی آنها کار کنیم، مطمئنا در آینده می توانیم در آینده موقعیت خود در آسیا را بهبود ببخشیم و با حضور در رویدادهای مختلف بین المللی از فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد، استفاده کنیم.

وی در انتها از سرمایه گذاران مجموعه ورزشی آرشا تشکر کرد و گفت : امیدواریم این مجموعه به مرکزی برای برگزاری مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی و همچنین پرکردن اوقات فراغت مردم تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 514

به "انتقاد سلطانی فر از شرایط نامناسب شرایط تنیس ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سلطانی فر از شرایط نامناسب شرایط تنیس ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید